Ane** Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Ja i går sa jeg hade til snuppelure som ble hentet av faren sin og skal være borte til den 29. Rar følelse og ikke skulle se henne noe som helst i jula, for til vanlig bytter vi 1.juledag. Men de skulle til GranCanaria i år.... Har jo fremdeles minstemann igjenn, men alikevell.. Sitter allerede og gleder meg som en idiot til neste år når jeg kan ha dem begge. Flere som har måtte levere fra seg sine kjære enda?
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Jenta mi blei hentet av faren i barnehagen i går, eg får ho tilbake 2 juledag. Blir trist, men samtidig så tenker eg som så at får eg ha ho neste år i jula og da er ho eit år eldre og meir med. God jul til deg!
Lykkelig mamma... Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Jeg får snuppi hjem i dag, men må levere henne fra meg 1.juledag igjen... Hele denne høytiden fyker hun som i skytteltrafikk mellom oss, liker ikke helt dette, men for oss voksne blir det jo kjekt å se henne ofte, men selv vil hun jo ikke helt finne roen... Neste år skal jeg ikke ha henne julaften og har gruet æva av meg allerede til dette, men så snakket jeg med en venninne som mistet sin 3 år gamel datter for 2 år siden, og når hun snakket om svanet SITT, så kjente jeg at dette skal jeg klare, for selv om det blir kjipt å ikke ha henne der den dagen, så får jeg henne tross alt tilbake, det gjør ikke venninna mi... God jul til dere alle, ta vare på dere selv og knøttene... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå