Gå til innhold

Daff baby

mumitrolletermammantilmille

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 29 nå. og syntes babyen min har begynt og være så daff i det siste. var på 3d ul her om dagen og da lå hun med ansiktet inn mot ryggen min. kan jo være derfor jeg ikke kjenner henne så mye nå. lytter også med angelsound når jeg blir litt bekymret, de sjekket jo alt når var på 3d ul. Men er likevel litt bekymret, for hun har pleid og være mere aktiv. trenger jeg og være bekymret eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

frem til uke 28 hadde jeg rene kikk bokseren der inne, så var det mer ell mindre stille hele uke 28, men fra uke 29 ble det liv igjen, men nå er bevegelsene mer behaglige og roligre. 30 uker i morgen

Skrevet

noen flere som vil svare meg? er forresten 30 uker på tirsdag

Skrevet

Hei! Jeg tror jeg skjønner litt hva du mener.. Men etter uke 29/30 så forandrer bevegelsene seg inni der. Husk at plassen nå begynner bli liten. Du kjenner vel ikke så mye mer av de harde "tuppene" du fikk før? Jeg synes iallfall at noe forandra seg,og det kjennes mer ut som om hun bare sklir rundt inni der. Ett og annet skikkelig spark, men mest den glidende følelsen,kan se rompa stikker ut under ribbeina og sånn.. Jeg tror det har vært sånn omtrent siden uke 29, jeg er 33+2 nå..

Skrevet

kjenner litt bevegelse. men ikke på langt nær så mye som det var. kjenner henne bare ca tre perioder om dagen.

Skrevet

Vil tro at alt er normalt.. Bruker du sparkeskjema eller? Da er det jo litt lettere å se hva som er normalt for din baby... Men som jordmora sa til meg når jeg var på ul nå sist; om DU føler at baby sparker for mye eller for lite så skal det sjekkes... De synes ikke sånt er hysterisk.. Så om du føler virkelig at det er ikke som det skal være,så dra og sjekk... Heller en gang for mye..

Skrevet

kan det være at hun sover mere nå? har forresten morkaka forran

Skrevet

Kan også være! Eller bare det at hun har bestemt seg for å ligge å dytte deg innover mot ryggen istedet.. Om morkaka har noe å si så seint aner jeg ikke no om.. Du kan jo ringe å prate med ei jordmor, kanskje det hjelper? Skjønner at det er litt frustrerende...

Skrevet

bruker ikke sparke skjema. men vet hva det går ut på. og jeg får 10 spark innen 2 timer når jeg ligger på sofaen. de sjekket jo alt på 3d ul her om dagen også.

Skrevet

oki. skal ringe henne i romjulen. tusen takk for at du tok deg tid til og svare meg;)

Skrevet

jeg har også en "daff" baby. er i uke 33 nå, og det er mindre spark. og det er normalt sier min jordmor. syns ikke du skal bekymre deg, selv om jeg gjør det til tider jeg også :) jeg liker ikke at det skal bli mindre liv på slutten, vil at han skal sparke meg hardt som vanlig, men det er mer bevegelse nå, kjenner at han rører på seg. alt er nok helt fint med både min og din baby ;)

Skrevet

Takk for svar. Ble litt beroliget nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...