Gå til innhold

Hvor mange gaver gir dere til ukjente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eks. Røde Kors, tiggere, Frelsesarmeen osv?

Oppfordrer alle til å gi minst en gave per familiemedlem til ukjente som kanskje ikke har råd til å feire like overdådig som en selv!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gitt to til julegave aksjonen som går til Ukraina. Den inneholdt pent brukte bukser, gensere, luer og strømpebukser, litt snop og en lipgloss hver. (lipglossen og snopet var seff ikke pent brukt... ;o) )

Skrevet

Vi gir hvert år til Øst europa gjennom barnehagen. Da gir vi en fra lillegutt og en fra jenta vår. Jeg har gitt gode varme klær; strikket gensere, luer, dresser, kåpe, ull luber, ullundertøy osv.

Skrevet

Jeg har gitt 2 heldt nye gaver til frelsesarmeen.

Skrevet

Vi gir pakker til Frelsesarmeen! En diger haug med mammaklær er pent pakket inn, og gutten har plukket ut (med litt hjelp og forslag) tre bamser han vil gi bort. Tenkte på alle babyklærne og, men har ikke rukket å sortere og rydde, så det får bli på nyåret.

Kjøper Sorgenfri (samme som = Oslo) hver måned og kommer vel til å stikke til selgeren en ekstra julegave nå i sag.

Og avisbudet (som vi aldri ser...ha, ha) skal nok få seg en oppmerksomhet for at hun/han gidder!

Skrevet

gi ihvertfall en pengegave til fadderbarnet fra venezuela..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...