Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

ma♥med 2 små jenter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobba nattevakter hele uka, og da jeg gikk av i går begynte jeg å få vondt i halsen. Var på julebord i går, og det gjorde sikkert ikke saken stort bedre, får nå har jeg skikkelig sår hals og hovne mandler.

Skal egentlig på julebord i kveld også, med venninner jeg sjeldent ser fortiden. Vi har spleiset på julemat. Har gledet meg lenge. Men føler meg ikke i form til det nå :( Broren min har bursdag i dag også, og vi er invitert på middag der først. Planen var å dra til han, for så å dra på julebord, men... Æsj... Hva gjør jeg da? Vil ikke være syk på julaften heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dratt, så fikk det bare briste eller bære.

Men ikke ha dårlig samvittighet for å ikke dra!

Skrevet

Gurgle halsen din med vademecum - tar ofte livet av bakterieskiten - hvis det er det det er. Gurgle så sterkt du klarer, ofte! God bedring:-)

Skrevet

Takk :)

Ja, skal sjekke om vi har Vademecum...

Men vet som sagt ikke om jeg orker å dra på julebord sånn jeg er nå iallefall... Dritt og :(

Skrevet

Kan gurgle saltvann også, hjelper det også sier moren min og søstra mi. Jeg hadde nok meldt avbud fra julebord og heller prøvd å sove mest mulig og tatt det med ro frem til juleaften så hadde du orket mer da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...