ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Har jobba nattevakter hele uka, og da jeg gikk av i går begynte jeg å få vondt i halsen. Var på julebord i går, og det gjorde sikkert ikke saken stort bedre, får nå har jeg skikkelig sår hals og hovne mandler. Skal egentlig på julebord i kveld også, med venninner jeg sjeldent ser fortiden. Vi har spleiset på julemat. Har gledet meg lenge. Men føler meg ikke i form til det nå Broren min har bursdag i dag også, og vi er invitert på middag der først. Planen var å dra til han, for så å dra på julebord, men... Æsj... Hva gjør jeg da? Vil ikke være syk på julaften heller...
6Ymamma Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Jeg hadde dratt, så fikk det bare briste eller bære. Men ikke ha dårlig samvittighet for å ikke dra!
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Gurgle halsen din med vademecum - tar ofte livet av bakterieskiten - hvis det er det det er. Gurgle så sterkt du klarer, ofte! God bedring:-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2007 Takk Ja, skal sjekke om vi har Vademecum... Men vet som sagt ikke om jeg orker å dra på julebord sånn jeg er nå iallefall... Dritt og
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Kan gurgle saltvann også, hjelper det også sier moren min og søstra mi. Jeg hadde nok meldt avbud fra julebord og heller prøvd å sove mest mulig og tatt det med ro frem til juleaften så hadde du orket mer da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå