Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Har ett problem med vesla på 8 uker, hun vil IKKE ligge i sengen sin, knapt vognen så fremst den ikke blir trillet. Har ALDRI hatt det problemet, før de siste 2 dagene. kan legge henne i sengen, og alt fra 2min til 1 time, så våkner hun, UANSETT. kan tro mor er trøtt... Har prøvd å legge en skjorte som lukter meg dert, men funker ikke?? Noen som vet hva det kan være, elelr oplevd lignende. er litt fortivlet.. klem
velsignet med to Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Er det kaldt i sengen? Eller kanskje litt for romslig rundt henne? Prøv å rulle sammen et helseteppe e.l. og legg rundt hodet hennes, det hjalp på sønnen vår når han var nyfødt.
mammasgo`jente Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Vi hadde kantbeskytter rundt senga oglagde det trangt for henne da hun var liten, men hun ville ikke sove. Sov kjempeurolig! Hun sov enda dårlige i vogga, så jeg tenkte det at hun kanskje ville ha det åpent rundt seg. Tok vekk kantbeskyttteren og flyttet senga hennes helt inntil min sånn at hun alltid kunne se meg hvis hun våknet. Det hjalp veldig at hun fikk ha det åpnere rundt seg, og jeg merket at hun sov roligere. Vogga måtte vi bare gi opp på, for hun ble superstresset av åligge nedi der. Bare et tips som hjalp hos oss, men det er jo ikke sikkert at det hjelper for andre. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå