*min lille sin!* Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 jeg er gravid i uke 4 bare men har begynt å blø på papiret da jeg er på do. har litt mensmurring .. noen som kan si hvordan det vil ende?har hatt en SA for 3mnd sidenda begynte jeg å blø i uke 7.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Tror det er umulig å si....Jeg har blødd av og på en uke nå...Men tror jeg fortsatt er gravid. Er i 6.uke... Historiene er mange om de som blør og ender med sa/ma... Men her er også en del som har blødd noen uker,eler har blødd igjennom hele svangerskapet som det går helt flott med...Tror du må se det an og evt dra på legebesøk i romjulen ...Jeg har tenkt å kjøpe ny test i dag. Forloveden min syns jeg er overbekymret,men jeg vil vite med sikkerhet at jeg fortsatt er gravid før vi sier noe på julaften... Lykke til videre, fortvilet j 20...Føler med deg masse. Håper vi fortsatt har julegaven vår i januar,vi to
Fullrulle86 Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 jeg kan nok desverre ikke si hvordan det vil ende, men det jeg kan si er at jeg hadde blødning i uke 5, 1 dag med friskt blod og 2 dager med brunt. Jeg kontakta lege og ble sendt på UL der alt sto fint til med gutten min. har ikke hatt flere blødninger og er 18+5 i dag:o) så det KAN gå fint:o) ville ringt fastlegen i romjula jeg å fått meg en UL. Det haster egentlig ikke, fordi så tidlig kan de ikke gjøre noe likevel. På legevakten vil de nok ikke ta i mot deg. Jeg ringte de når jeg blødde, og det jeg fikk beskjed om var at jeg sikkert hadde mistet og måtte bare vente å se. Så legevakt anbefaler jeg IKKE, for jeg hadde jo ikke mistet:o)
Fullrulle86 Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 tester er det ikke vits i å ta. Du kan ha masse hcg i urinen lenge selv om en har mistet. Fikk jaffal beskjed om det på sykehuset av spesialist.
*min lille sin!* Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2007 hei hei . ville bare si at jeg slutta å blø, men jeg har mensmurring i magen ... legevakta sa det ikke var noe fare, da får jeg stole på de da:) lykke til med alt uglemamma:)
2 tette - med flette Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Så lenge det bare kommer litt blod er det jo ikke nødvendigvis farlig, det er mange som blør litt i begynnelsen, inkludert meg selv men allikvel så er jeg nå i uke 38 Det er ikke noe man kan gjøre fra eller til hos legen uansett, og på legevakten får du som regel ikke komme inn om man har blødninger så tidlig.. Og mensmurringer er HEEELT vanlig, det har vel de fleste Lykke til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå