Gå til innhold

God jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker alle sammen en god jul og god bedring til de som ennå ikke er friske.

Vi kom oss heldigvis nordover med fly og kun et kvarters forsinkelse på torsdag (før kaoset satte i gang for fullt...). Nå driver vi med juleforberedelser og koser oss!

Vi har også vært forkjølede alle sammen, men heldigvis uten feber. Vesla er fortsatt med i tannløsgjengen, men kulene på gommen blit større og større og jeg syns jeg aner noe hvitt på toppen (men det kan være jeg ser syner??)

Juleforberedelsene i Oslo ble litt hektiske, jeg har nemlig funnet på å ta et fag på NTNU, og skulle levere inn oppgave 17.desember. Midt oppi det dukket det opp en jobb som jeg bare måtte søke på - og nå skal jeg på intervju på nyåret. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å bytte jobb, men hadde nok angret hvis jeg ikke hadde søkt...

Blir nok litt begrenset med tid foran PCen når huset fylles opp her. Har ikke trådløst nettverk, og dermed er det bare en PC med internett.

God jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riktig god jul til deg og familien. Blir jo super spennende med intervju på nyåret. Kan godt hende det er en bra jobb og at det er sunt å bytte. Jeg angrer jo ikke foreløpig. Men det gjenstår jo å se når jeg sitter der og klør meg i hodet og ikke skjønner bæret av hva det er jeg har gjort, he he.

God tur nordover.

Skrevet

God jul! Og god tur! Vi blir i Norge over jul, men reiser til Sverige på 1. juledag... Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...