♥ Snøblomst ♥ Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Et nydelig smykke jeg har sett meg ut, Burberry sjal og kjøkkenmaskin )
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Må legge til at jeg tror og håper på en av tingene. Har nemlig mistanke om at et rosa Burberry sjal snart ligger under treet ;O)
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 kan ikke huske og ha ønsket meg noe faktisk, alt jeg ønsker meg er en flott jul for barna, gleder meg såå for dem, deres gaver er min glede mye mere morro at de får gaver..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 ahh.. jeg har svart på dette 100 ganger nå.. det er best nissen har sett ønskelista mi. fnis en ny retro-reproduksjon-kjole fra stop staring og marc jacobs mary jane pumps.. jadda.. that's all nissefar. Og jeg er fornøyd med en av tingene... .. og en svær diamant til høyrefingeren da...
*Lissi* Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Speilreflekskamera.........og det har jeg nettopp fått:-)
Bella Swan Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Ingenting nå, kjøpte meg noen rå lekre støvletter fra mannen for noen uker siden.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Parfyme, klokke, håndlagede saker og ting fra barna, bilder/foto, skiboks, kaffetrakter (moccamaster).....undertøy, MUSIKK, MUSIKK!! Lysestaker, glass.
Lillesnuppis Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 Penger... Så jeg kan gå på shopping i januar Skjerf og vanter Dolce Gabbana parfymen ( light blue) Varme tøffler... Video kamera... Ser ikke gubben har kjøpt noe ennå. Jeg har vært hjemme hele tiden. Å han har ikke med seg noen pose da han kommer hjem :-( Men han er en luring så han har sikkert lagdt den i kjelleren hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå