Skatt i magen :) Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Sluttet på pillene for en mnd sia nå. Skulle egentlig hatt mensen 19.12, men den er altså ikke kommet. har brutk el tester på dag 10-18, men ingen utslag på el-testene i det hele tatt.. men nå på onsdag da jeg egentlig skulle hatt mensen så slo el testen ut og dagen etter, nå er den blenda hvit igjen.. men det som var så rart var at jeg fikk enorme mengder med det som ligner på el slim.. på onsdag fikk jeg en liten blødning, bare litt i slimet... men da trodde jeg tr var på vei, men ingen tr å se.. kan jeg ha hatt el på dag 28?? som sagt så sluttet jeg jo på pillene for en mnd sia, kan det være kroppen som er litt i ulage og slipper egget nå?? så da kan egentlig jeg regne meg fram til at jeg skal ha mensen igjen om 2 uker?? har forresten testet negativt på graviditetstestene...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Ja, det høres ut som det er eggløsning du har hatt, syklusen er ofte litt ustabil helt i starten etter endt p-pille bruk. Litt blod i slimet er visst et tegn på at en er ekstra fruktbar, så jeg håper dere har vært aktive;-) For et par mnd siden fikk jeg EL på dag 23, og da fikk jeg mensen nøyaktig 14 dager etter det. Tror du kan regne med at mensen kommer ca 14 dager etter positiv el-test, men vi får jo krysse fingrene for at den holder seg unna i 9 mnd:-) Lykke til!!
Skatt i magen :) Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 åja gjett om vi har vært aktive hehe.. tar ingen sjanse på å misse eggløsningen, hehe får håpe at det var el da, og at vi traff blink... dette er altså såååå spennende.. var hos ei venninne i går, hun fikk en liten gutt for 4 uker siden, skal si det var herlig å holde han.. Nyyyydelig var det, virkelig en herlig følelse.. å man merker bare hvordan hormonene går spinn ville, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå