Kvitrebekk Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Er det noen risiko ved å få omganggsyke når man er i 35. uke? Eller bare ubehagelig? Noen i familien har fått det nå og julaften står jo for døren og vi skal feire sammen med de som nå har fått det. Er jo en viss risiko for at jeg blir smittet.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Det er ikke farlig for babyen at du har omgangssyken, men det er helt sinnsykt ekkelt å ha det når man er gravid! Jeg hadde det for en måneds tid siden, var da nesten 30 uker på vei og å stå over doen å rope på elgen med stor mage var IKKE godt!! Heldigvis bare kasta jeg opp, det kom ikke begge veier... Var helt knekt i ryggen og knærne etterpå. Og mageknipen som fulgte med var værre enn rier,(født før), og jeg var redd jeg skulle spy på meg morkakeløsning, vannavgang og fødsel mens jeg holdt på... Ungen i magen var jo helt krakilsk mens jeg spøy, hjalp ikke så veldig men var godt å kjenne liv!) Håper du slipper unna, hvertfall på julaften da!!
Stob Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Er i 37uke og har hatt 2 omganger med dette dritet i løpet av siste mnd. Babyen har det helt fint den, tar næring til seg selv om ikke jeg gjør det! Var også redd for å sette igang fødsel da det stod på som værst men neida her går jeg høygravid enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå