Gå til innhold

Hva er det jeg stresser etter, egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit nok. Hybelkaninene har utviklet bein, og støvet ligger, ikke tjukt men tjukkere enn vanlig. Skal bare handle noe småtteri til bursdagsselskapet førstedag pluss en ting til til eldste.

Den ene ekstragaven drar riktignok to gaver til med seg. Man skal jo være rettferdig. Og da en eksmann har hatt samme ide som meg med julegaver, må vel muligens jeg bytte en gave allerede før jul i år.

Ro meg ned nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det helt med ro, jula kommer om vi vil eller ikke:o)

Kaffe?

Skrevet

Dypt nede i andre koppen. Har en liten ivrig hjelper her, som var imponert over treet i stua han skal være med å pynte...og rive pynten av. Og du skal ned i varmen snart?

Skrevet

Jeg er også i andre koppen, kl. 7 er litt tidlig en lørdag....

Flisa skal helst åpne alle kalendere og gaver som følger med. Kan ikke skjønne hvor hun har dette fra?

Varmen?? Så på nyhetene på onsdag og da var det måkebiler og snø på gran can!

Greit at jeg har lyst på snø, men ikke der!

Skrevet

Foreldrene mine kom fra Tenerife tirsdag. De hadde hatt en dag med uvær på 14 dager. Ellers varmt. Ca 22 grader. Det blir nok bra:) Forresten. En ting er påmelding hos meg til kranglefest, men har ikke peiling på Oslos uteliv, hvor bestille bord, må man bestille bord? osv.

Skrevet

Selv om tradisjoner er en av mine svakheter er jeg utrolig glad for å slippe julaften hjemme i år, letter litt på skuldrene og kjøret i hode=)

God jul alle=)

Skrevet

Da satser vi på at de har tatt med seg snøen og uværet hjem....

Er jo ikke sikekrt vi blir så mange og da er det vel strengt tatt ikke noe problem å få bord.

Jeg drar jo ikke før 4. januar så jeg kan jo ordne det meste.....

Fint å ha noen som ordner litt, takk skal du ha:o)

Skrevet

Vel. Skal bort alle dager utenom 1. dag. Fødte to timer inn på førstedag for to år siden, og da er førstedagjul "min" for 30 gjester alle kommende år framover. Med pølser, potetstappe og bløtekake, gele osv. Alt, utenom julekaker og julemat:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...