Gjest Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Hørtes dramatisk ut overskriften, ikke meninga det. Hihi... Men jeg var på sjekk på Lillehammer sykehus idag. Skulle sjekke størrelsen på babyen og bekkenet mitt i forhold til fødsel eller keisersnitt. Min mor måtte ta 3 keisersnitt pga trangt bekken på seg selv, og seteleie på babyene (oss), så de ville sjekke meg i tilfelle det var arvelig. MEN alt er i skjønneste orden, jeg er så godt som fødeklar allerede, og babyen ligger som han/hun skal. Gjennomsnittelig størrelse på babyen også, så det roet meg ned betraktelig siden så mange tror det er noe galt med oss siden jeg ikke legger på meg noe særlig... Babyen kan komme når som helst - nå eller på nyåret, så dette blir spennende. Jeg får føde på "normalt" vis, gruer meg veldig til det, men håper på det beste. Og legen sa at "jeg såg uforskammet fin ut til å være høygravid midt i julestrida" ;-p hihihihii... Så jeg kniper igjen til over nyttår.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Så godt å få en slik sjekk. Kan jo ikke ha vært noe gøy å se framover mot KS og seteleie... Ideen om normal fødsel kan jo skremme vettet av alle og enhver...Men du klarer det her finfint! -Det gjorde jeg Lykke til!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Så herlig! Godt å få bekreftet at alt er i orden. Og fødselen kommer du til å klare kjempefint, masse lykke til! =)
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 så flott ! Kos deg med magen den tiden du har igjen ! ( husk det er nå du har mest oversikt over hvor ungen er og hva han gjør ;-) Fødselen kommer du til å klare kjempefint ! huskpå alle som har gjort dette før deg :-)
Blå-Rosa+spire! Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Å så flott da. Kjekt å vite at alt er som det skal. Bra de sjekker deg opp synes jeg:) Lykke til!!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Godt for deg:0) Har prøvd å føde på "begge måter", og tro meg: KS er ingenting å trakte etter med mindre man MÅ. Kroppen blir rask igjen mye fortere etter "vanlig" fødsel:0) Lykke til!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Heisan! Tok de mål av bekkenet ditt?? Hvor stor/liten var du? Har nemlig akkurat vært inne selv til bekkenmål og vurdering av KS, men skal føde vanlig, eller de vil jeg skal prøve, selv om de er usikre på om det vil gå. Hadde vært morro å høre hva dine mål er!!....
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Så godt å høre :-) Heldiggrisen :-P klem
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Takk damer =) Barney: Jeg fikk ikke med meg noen papirer hjem så jeg vet ikke hva målene var. De skulle sende papirene til min jordmor, så jeg får vel vite mer der når jeg skal dit neste gang. Lykke til til deg =) =) =)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 Ok! Lykke til du også - mener å huske at vi har termin ikke så langt fra hverandre, jeg har 4. januar. Jeg sitter her og kniper igjen, er ikke spesiellt lysten på å føde i julen! ;o)
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #11 Skrevet 22. desember 2007 Jeg hadde 4. januar jeg også, så ble det den 8. og så den 11. og tilslutt den 16. Så vi er VELDIG spent på når babyen EGENTLIG kommer ;-p Ja du får knipe igjen, og bare kose deg masse masse i jula. Slappe av og nyte alt. Skal jeg gjøre ihvertfall =) Ønsker deg det beste. Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå