Gå til innhold

Flere med baby som prøver på en til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yngstemann er 3 måneder, ønsker så veldig en til i løpet av det kommende året. Hadde vært så koselig å bli gravid igjen.. Noen fler? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er jo ikke direkte baby men halvannet år, men vi prøver igjen nå:) Har EL 5-6 januar troooor jeg men skal teste i tillegg så jeg er sikkert så da får jeg krysse alt jeg har untatt beina for at det skal klaffe med en gang...hihi. Litt usikker på når jeg skal begynne å teste å sann da men det går vel på et vis det også:)

Lykke til masse med både babyen og prøvingen videre mot en til:)

Skrevet

Hei! Har en liten en på 1 1/5år..:) Nu prøver vi på nr 2..=)

Har IKM 23 des. imorgen..=)

testet idag, den var NEG.. :/

Skrevet

forstår godt at du vil bli gravid igjenn så fort...hadde lyst til det selv...har en jente på 10 mnd og har ønset meg en baby til leeeenge....lykke til m prøvinga....

Skrevet

har en gutt på to mnd, har alt lyst på et nurk til:=)

Men får vente og se.... tar det som det kommer men prøver ikke aktivt enda da jeg ammer;) Men muligheten er jo der;)

Skrevet

Jeg også hadde lyst på baby en mnd etter fødsel....etter tre mnd begynte vi prøvingen igjen..og har hatt noen av brekk....nå er jenta vår 14 mnd og vi er allerede i 4 pp....har el 25 des...men vi har pause mnd denne mnd...skal dele rom med mange når vi skal reise på ferie....reiser om en god times tid til flyplassen ned til Spania:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...