Gå til innhold

Hva ønsker DU deg mest til jul i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sagt til alle mine at jeg gjerne vil ha litt penger til en ny datamaskin.... Er avhengig av dataen min:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har såååå kjedelige ønsker jeg.... det jeg ønsker meg aller mest er nye tøffler, en goood joggedress og en pysj;)

jeg er ikke noe utprega joggisjenta altså. men på kalde dager er ikke stive olabukser noe å ha på seg når man skal kose seg under teppet i sofaen;)

har dessuten mista min ene tøffel i et flyttelass( en deilig stor hårete tøffel ala bigfoot)

de beste jeg har hatt....

og en pysj er alfa og omega på vinteren;) jeg er skikkelig frysepinne og avhengig av å være varm!!!!

Skrevet

smykker, smykkeskrin eller ny skinn veske..

nok av ønsker ;-)

Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av gaver men jeg ønsker meg veldig at frosten og den lille snøen som ligger skal holde seg iallefall juleaften. Det er dessverre meldt mildvær og da kan jeg vel se langt etter det ønsket :o(

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Speilrefleks kamera :)

Skrevet

Mitt høyeste ønske i år er at ingen av mine kjære har stresset med julegavehandelen og brukt alt for mye penger på gaver. Har presisert det flere ganger at vi ikke trenger noe, og dersom de ønsker å kjøpe noe så blir vi glad for alt :) Gleder meg til å ha en hyggelig tid med familien.

Skrevet

ei rolig og god jul;) har vært et rå tøft år, og mye tyder på at også 2008 fortsetter i samme gate..

av ting til å pakke inn ønsker jeg meg:

- parfyme

- kjede

- ørdedobber

- kosedress

-joggedress

- undertøy

-gavekort på klær etc

- ny seng

- ny tv

- penger

oi oi.. tror jeg ønsker meg en telefon fra lotto på hamar jeg:)

Skrevet

så kos å se at det er andre som også liker "koseklær" hjemme. Tar alltid på meg joggebuksa når jeg kommer hjem... Vanlige bukser blir for plagsomt, når en er hjemme og i husmoraktivitet..

Pysj er ett must om vinteren:)

Skrevet

ønsker meg gavekort jeg..så jeg kan kjøpe meg noe nytt undertøy..litt kjedelig kkanskje å skulle kjøpe bh str elefant,men jeg orker ikke å gå i vondt og ubehagelig undertøy i 4mnd til! Ellers har jeg ønsket med bæresele til baby,og små ting som sokker,lys,bøker ,sminke osv...

Skrevet

lammeskinn til babyen

stekepanne

kaffitrakter

kaffikanne

kakefat

symaskin

glass

middagsservice

ullsokker til både meg og barna

kluter ( gasskluter til bleieskift)

te kanne

Skrevet

Jeg ønsker meg desperat et Nikon D40...

Et digitalt speilreflekskamera.... Har så utrooolig lyst på det, men jeg vet jeg ikke får det til jul :(

Er temmelig trist fordi dette er det eneste (utenom å bli gravid) jeg virkelig ønsker meg...

Skrevet

Det eneste ønske jeg har, er en liten spire i magen som får vokse seg stor og fin. Kanskje ikke så rart etter å ha prøvd i tre år nå.

Skrevet

mit ønske var at sambo skulle bli klar for å få unge ilag med meg :)

Og det ble han i desember..og nå er jeg 4+6 :)

To fluer i en smekk ble det..en klar samboer og en spire i magen ved første forsøk..

Ellers har jeg alt jeg trenger og har ikke noe spesielle ønske..

Skrevet

Canon ISO400, er faktisk ett utrolig bra kamera:) Ønsk deg det:)

Skrevet

Kjempekjekt at du fikk spiren og en klar sambo:)

Håper at dere som ønsker så inderlig å få baby, får det til i år 2008:) Stå på jenter;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...