Gå til innhold

Termindagen til Andreas idag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja idag 22 desember var dagen vi så frem til, dagen som skulle være dagen vi skulle sitte og vente på når lille gullet vårt skulle komme, hvilken dag hadde blitt hans bursdag, ville han kommet på julaften eller før eller etter :(

Ja det er noe spesielt med en termindato, det er lissom da en føler en er kommet i mål... Min lille gutt er allerede kommet, men han kom så stille, ikke en lyd, ikke fikk vi se øynene dine, ikke fikk vi se deg lee deg, eneste vi så var en nydelig liten guttebaby som smeltet hjertene til mamma og pappa...

Glemmer aldri første møte vårt, da jordmora kom inn med deg, nyvaska og så pen, du blei lagt på mammas fang, jeg grudde litt for og ta på deg, du så ut som en liten dukke, jeg var redd du skulle gå i stykker og jeg spurte jordmora om jeg kunne ta på deg. Ja svarte ho mens tårene rant nedover kinnet hennes, første gang jeg tok på deg glemmer jeg ALDRI, den følelsen glemmer jeg ALDRI. er umulig og beskrive nesten, men jeg følte meg så lykkelig som hadde blitt mamma til mitt tredje barn, men så utrolig lei meg for at du ikke var blant oss og at du aldri fikk være med hjem :(

Men for meg har du brusdag 3 August, det er dagen vi skal feire uten deg :(

Jeg savner deg så utrolig mye, vi veit nå at vi kunne ikke gjort noe for deg lillegutt, du hadde ingen sjanse. Du kjempet så tappert i magen min og jeg elsker deg for det, jeg elsker deg for at jeg fikk bli kjent med deg i 21+3uker...

Til Andreas...

Du kom som et lyn inn i magen til mamma, ikke planlagt, men svært ønsket, du koste deg og sparket og alt var bare glede, men gleden blei kortvarig for deg og oss, du var syk, så altfor syk til og leve med din familie som elsket deg så veldig masse, vi måtte velge livet for deg og det var vondt, veldig vondt.

Men jeg håper du skjønner kjære lillegutten min, at det valget vi tok, tok vi for og spare deg for smerte, du ville ikke hatt det godt, men det har du nå og jeg håper du så inderlig forstår valget vi tok og at du elsker oss like mye som vi elsker deg...

Seinere idag skal vi på graven din, tenne lys og sette ned noen blomster til deg. Skulle så gjerne gjort noe mer for deg, men aner ikke hva det skulle vært, du er gjemt dypt inn i hjerte til mamma og der vil du for alltid være og ingen kan ta deg vekk derfra min lillegutt...

Nå gråter mamma så masse at jeg klarer ikke se hva jeg skriver nesten :(

Mange klemmer til deg Andreas fra mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si...

Kom noen tårer her også..

Ønsker dere en god jul!

klem

Skrevet

Kjære hønemor!

Jeg vet akkurat hvordan det føles,kan dessverre levende forestille meg hvordan du har det nå:(

Jeg tenner et lys i hjertet mitt for Andreas,kan hende leker han med Nestor og de andre englene nå....

Mange varme og medfølende klemmer til deg fra

Skrevet

Så ufattelig trist.. Sendre noe varme klemmer og ønske om en fredfylt jul...selvom den nok bli nokså annerledes......

Skrevet

åå.. sender deg en varm klem.. fikk virkelig tårer i øynene her og fikk en sånn '"til ettertanke" om hvpr utrolig heldig og glad man skal være for hvert barn som kommer til verden og får være sammen med oss. Sender deg og dine en juleklem :)

Skrevet

kom noen tårer her og nå ja....

Du skriver bra hønemor....kjempefint skrevet til lille Andreasgutten din....

Historien din er kjempetrist, d er alltid trist å ha et barn for lite...Har du hørt sangen "The Dance" m Garth Brooks? Synes teksten på den er så fin....

Sender deg en go'klem, m et ønske om en god og fredelig juletid...

Skrevet

Kjære gode hønemor! *snufs*

Blir helt bløt i øyekroken av å lese innlegget ditt, jeg. Skulle ønske flere mennesker var like flinke til å sette ord på vanskelige og vonde følelser som det du er.

Sender alle klemmer jeg kan skrape sammen her - og det er ikke få!

Skrevet

Kjære vennen :( Nå triller tårene her også.. jeg kan nok aldri sette meg helt inn i hvordan dere har det akkurat nå, men jeg er her om du trenger meg..

Tenker masse på dere :)

stoore klemmer

Skrevet

Sender deg og dine varme tanker og store klemmer.

Skrevet

Det må være forferdelig vondt for deg. Sender deg og dine mange gode tanker.

Klem fra

Skrevet

Tusen takk for klemmer og gode tanker...

Nå skal vi opp på kirkegården for og pynte til jul og termindagen som er idag, legger kanskje ut bilde seinere idag fordi som vil se "hjemmet" til min etterlengtede sønn....

Ønsker dere alle en god jul, ta vare på hverandre i jula og året som kommer....

Mange klemmer fra Jeanette

Skrevet

Sitter her med tårer i øynene, er så trist på deres vegne, men samtidig har dere en liten spire i magen som sikkert kommer til å gi dere masse glede. Vil bare gi deg en god klem og ønske deg og din familie en fredlig jul og Et godt nyttår

Skrevet

*snufs* tårene triller her nå. Utrolig trist å lese, kjempebra skrevet. Du er flink til å sette ord på følelsene dine..

Mange klemmer til deg og dine.

Skrevet

ordene dine rører meg langt inne..

er så ufattelig trist å lese det du skriver..

STOR klem til deg og dine!!!

Skrevet

Stor klem til deg Jeanette:) Det er et lys i tunnelen og neste år kan du glede deg over et nytt vidunder:)

Skrevet

Nå triller tårene her også:o( Har tenkt på deg i dag - husker så godt termindatoen din siden det er mamma sin bursdag. Sender deg en stoooor strøsteklem

Skrevet

Her renner tårene nå....Sender en god og varm juleklem og ønsker dere alt godt i det nye året.

*klem*

Skrevet

nå gråter jeg også så jeg ikke ser hva jeg leser her.....

uff... får helt vondt i magen jeg....

sender en stoooooor juleklem til deg og familien!!!

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Slike innlegg er forferdelige triste å lese...

Andreas er nok en nydelig englegutt:-)

God jul til deg og resten av familien

Skrevet

Å nå renner tårene her. Så nydelig du skriver. Andreas er heldig som har dere til foreldre. Kan ikke forestille meg hvordan det er å miste et barn, å "mangle" en.

Ønsker deg og dine en fredelig jul, et riktig godt nytt år, der den nye spiren vokser og trives, der minnene til Andreas er med dere og gir dere glede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...