Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Huff... dette er vondt. jeg har rett og slett ingen sexlyst lenger.. en sjelden gang bare. vi har vært sammen i over 7 år, og jeg elsker han og alt er fint bortsett fra at jeg ikke har lyst til å ha sex. Vi har hatt sex gjennomsnittelig 1 gang i uken siste 2 årene.. Men nå dabber det mer og mer av.. jeg begynte i full jobb etter studiene i høst, og er veldig opptatt. Er på jobb, hjem og spise middag, på trening og kommer sent hjem. Er helt pumpa når jeg legger meg, så orker ikke tanken. Men han er ikke veldig ivrig selv, men innimellom merker jeg at han vil, og da er det så vondt å avise han.. :/ Men jeg er åpen og ærlig og sier det som det er, og han blir jo litt frustrert. Han er jo kjemekjekk og fin kropp og alt det der, men jeg har ikke tid til å tenke sex føler jeg. Så da surrer det masse tanker i hodet mitt: - er det forholdet det er noe galt med?? - tenner jeg ikke på han lenger? . mister jeg følelser for han? osv, osv... Jeg synes det er kjempegodt å kose med han. Ligge på armen, og bare være nær han, det er veldig godt. Men jeg orker ikke sex.. og jeg får heller ikke lyst på det når jeg er alene... Hva er galt?? tenk hvordan det blir når vi får barn, (hvis jeg i det hele tatt får tilbake noe lyst så det blir noe barn av d)... Med barn i huset så får man vel ikke akkurat mer tid og overskudd til sex.. dette her bekymrer meg.. I en alder av 25 år er det stusselig om sexlivet tar slutt... :/ Noen som har det som meg? TIPS?? RÅD... hilsen frustrerte meg
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Går du på p-piller eller annen medisin? Det kan være årsaken. Ellers er det mange som har perioder med mye stress hvor sexlysten blir borte. Er du glad i kjæresten din vil dette sikkert ordne seg. Ellers vil jeg anbefale rosenrot. Det har hjulpet meg.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Jeg går på p-piller. Men har gått på de samme i 7 år, og det har ikke vært slik før. Så jeg tenker at det ikke kan være p-pillene..? hmm... ellers er jeg i ny jobb og det er mye stress rundt meg, så det kan jo være det blant annet Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet og se. Jeg skal prøve rosenrot. Takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå