Gå til innhold

Dere som har brukt Ferber metoden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble resultatet slik dere hadde håpet på? Hvor gammelt var barnet og hvor mange netter tok det??

Dere som er imot dene metoden trenger ikke komme med deres kommentarer her.... Jeg vet hva dere syns...

åpoi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte ikke metoden på eldstemann, og han sliter fortsatt med å sove hele natta i egen seng (han er litt over 3 år)

Tenkte dermed at jeg skulle bruke den metoden på mini, og det har jeg ikke angret et sekund på, sover hele natta i egen seng og sovner på 0-15 hver kveld.....begynte da ho var en 6-7mnd (synes det er for tidlig å begynne før) tok vel en ukes tid, og etter det har det gått glatt :-) (er straks 1år)

Skrevet

Mini her er som du sikkert leste et annet sted 6,5 mnd. Noen mener det er for tidlig. Men har kjøpt Karin Naphaug sin sovebok og der står det jo fra 6 mnd...

Hva gjorde du når dere var inne hos mini? sa dere noe? rørte dere ved barnet?

Skrevet

Jeg har brukte metoden. Brukte metoden i 2 dager/døgn, fulgte ikke oppskrifta til punkt og prikke, ventet ikke i så lang tid.

2 dager så var det problemet borte vekke! Å hun er nå snart 7 år og jeg kan love deg at jeg har ALDRI siden den dagen vært borti at hun nekta å legge seg eller har sett på legging som en negativ ting, helt utrolig!

Men tror ikke ferber metoden alene har med at hun aldri har nektet siden den dagen. Vi har gjort legging til noe koselig, noe som hun skal glede seg til!

Andremann har jeg også brukt det på, en mild utgave det også. Legger seg til fast tid hver kveld, ikke noe problem. Bare å legges ned, et lite smil og så er han borte i drømmeland!

6-7 mnd begge to da jeg startet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...