♥ McQueen♥ Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Ble resultatet slik dere hadde håpet på? Hvor gammelt vaar barnet og hvor mange netter tok det?? Dere som er imot dene metoden trenger ikke komme med deres kommentarer her.... Jeg vet hva dere syns...
3 rosa og en blå Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har brukt det og det hjalp ikke oss, men det kan være jeg som syntes synd på gutten min og gjorde noen feil. Han var 11 mnd
mammaen til G & A Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Jeg brukte vel en Ferber light metode. Begge mine var vel over seks maaneder da jeg begynte. Det tok kanskje tre netter med litt surving og jeg some gikk inn med gjevne mellomrom, saa var alt saa mye bedre. Da kunne mine sovne av seg selv uten aa maatte bli vugget og sunget til. Det var dessverre min feil at de aldri laerte aa sovne av seg selv, siden jeg bysset og bar dem hele tiden mens de gikk igjennom kolikk. Resultatet var absolutt mye bedre enn jeg hadde trodd.
LastebilsjåførKona Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 unnskyld om jeg måtte spøre.. hva er dette metoden for noe? i så fall det høres interessant ut, siden noen nevnte at det brukes til barnet som klarer ikke å sove for seg selv.. kan det også brukes også hvis du vil legge barnet tidligere??
*Minnie Mus* Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 jepp, vi brukte vel light utgaven vi også på eldstemann da han var 5-6 mnd. Fungerte supert, før visste jeg aldri når han ville sove, nå sover han fra 1900-08-09 00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå