Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Har hørt at svangerskapskløe kan være farlig for barnet. jeg lurer på om kanskje jeg har fått en mild variant, men vet jo ikke da hvordan kløe det er, om det er utslett eller ikke noe som er synlig. Jeg har en del prikker som klør noe kolosalt nederst på magen. prikkene er ikke synlige, men man kjenner dem. Noen som har erfaring?
mamma&urokråka Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Det her lurer jeg også veldig på...
Topp 10. Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 søk på kløe så kommer det masse svar opp!!!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 det finnes flere varianter av sv.kløe,men en av dem kan være farlig.kløen kan fortone seg forskjellig,fra person til person.for å være på den sikre siden,ville jeg ha bedt om å få tatt en blodprøve,for å måle lever og galleverdier.er disse verdiene for høye, vil du bli fulgt nøye opp.vær også obs på at en del leger ikke er helt oppdatert ang. sv.kløe.det skal tas på alvor.i noen tilfeller blir babyn forløst før termin.men som sagt er du i tvil,få tatt en blodprøve.lykke til
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Signerer anonym over her; vær obs må at du kanskje på pushe legen litt, mange vil avfeie det som bare "one of those things" man må tåle som gravid. Men det kan være farlig, så stå på krava!! Jeg henviste til jordmorforeningens anbefalinger, legene må jo bare rette seg etter dem - for hvem har vel bedre peil på gravide og babyer? Få det sjekket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå