Jordbæret <3 Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har lagt ut noen bilder av babyen i magen og av magen min, men det er flere som sier at de ikke ser dem. Jeg har lagt dem ut på min side under "Album som alle kan se". Kanskje jeg likevel har gjort noe feil? Er det noen som vil være så snill å sjekke om de ser bildene mine?
Jordbæret <3 Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2007 Takk for tilbakemld. Så irriterende. jeg ser dem selv når jeg sjekker, og jeg kan ikke se at jeg har gjort noe galt heller. Jeg finner dem under Våre album på " AB Aurora", men jeg vil at de skal sees når noen klikker på mitt nick, slik alle andre har det. Noen som har noen tips?
Testos Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Jeg ser dem. Men kanskje du har funnet ut av hvordan det skulle gjøres :-)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Utrolig fine de 3d bildene var!!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Jeg skrudde av antivirusen (block greia) og da fikk jeg dem opp. Nydelige bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå