Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 er helt rar etter jeg ble gravid.. begynt å "leke" med meg selv,noe jeg aldri har gjort... Hatt kjæreste i 3 år,aldri hatt noe behov for det... andre som opplever de blir forandret rundt dette i graviditeten?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 Det er da ikke noe å være flau over???? Hormonforandringene i kroppen din har vel bare gjort at du har oppdaget nye, fine sider ved seksualiteten din :-) Benytt sjansen, du, til å bli enda bedre kjent med deg selv!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 mitt behov for sex er ikke det samme nå i svangerskapet, med orgasmer må jeg ha. Da må man "leke" litt med seg selv
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 samme her.. er akkurat den orgasmen:P Bare å få det liksom,så ferdig.hehe
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Kjenner meg godt igjen der, ja! Hver dag, og kanskje 2 ganger for dag :-)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Godt det ikke er bare meg:)Deilig å høre at det er andre også som er blitt litt rare;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå