Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Endelig, i dag kom det noen dråper med melk....er i uke 33!!!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Endelig?? Er det vanlig at den kommer før fødselen?? Jeg har ikke sett noe til melken jeg... er 36 uker på vei. Men er litt hvit inni brystvorten..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 aner ikke jeg, men arti at det kom.... HI
Baby nr3 ombord Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Jess melken kan komme når som helst den!!
BlåklokkaVest Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Jeg får den som regel rundt uke 25, men her er det store individuelle forskjeller. Hvis du klyper noen ganger et stykke innenfor brystvorten og drar utover (dvs melking), så kan det hende det kommer ut en blank veske (hos noen er den kanskje en anelse hvitfarget også, som skummetmelk). Dette er råmelk, og den er svært næringsrik!!! Selv om barnet bare får i seg noen få dråper av dette i begynnelsen etter fødselen, så har disse dråpene stor betydning for barnet :-)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 har ikke sett en dråpe jeg...er uke 38+2.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Det er ikke verdt å klipe for mye heller, da kan du stimulere til økt produksjon og de er ikke noe artig å begynne å lekke FØR fødselen... :-) De siste ukene er jo greit, da kan det jo forsåvidt bare komme lell.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Ikke sett noe til melk jeg... 38+2 idag... Den kommer vel tidsnok antar jeg Egenlig glad for at jeg ikke er plaget med å lekke melk, for veldig mange som får det tidlig synes det er plagsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå