Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 er det mulig å "redde" svangerskapet? har hørt at det blir liv utenfor livmoren uansett og man kommer til å miste det. stemmer det?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 spiralen må ut og da er det 50% sjangs for å miste.. men jeg kjenner ei som ble gravid med og hun tok den bort og alt gikk bra. Barnet lever i beste vellgående i dag.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Det skjedde med meg, ble gravid utenfor livmoren. Da vokser fosteret i egglederen, til den sprekker (farlig) eller hvis du oppdager det før det så fjernes det med kikkehullskirugi. Jeg mista en eggleder pga dette.. Fostere som vokser utenfor livmora kan ikke reddes, kun levedyktige i livmora.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 uff det var synd. Er litt redd for dette. jeg har alltid hatt uregelmessig mens. kan gå mnd før jeg får neste mens igjen. har fått satt inn kobberspiral. tenker bare hvis jeg blir gravid og merker ikke det siden mensen min er uberegnelig. største frykt er da hvis jeg blir gravid utenfor livmoren :/
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Blir du gravid utenfor livmora vil du etterhvert få ganske sterke smerter på en side i underlivet. Da bør du oppsøke lege raskt isåfall. Det oppstår gjerne kryssmerte med smerte i skulder også (underlige greier), men det bør også være et signal. Uansett - det går sikkert bra.-)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 ja:) takk for svar. skal huske de symtomene..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 legen sa til meg at spiral var sikkrere enn sterilisering;)
wirre;o) Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 lurer på om du ikke får en unge med opptrekk på ryggen... unnskyld, sen lørdagskveldhumor. men min beste venninne ble iallefall født, mot alle odds ( med tanke på at moren hadde spiral), og min beste venninne er eldst i en søskenflokk på fire. Utifra det konkluderer jeg med at det ofte kan gå bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå