Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Nei ikke ferie, men jeg har 37,9 i feber og vondt i hodet, tett i nesa og føler meg dødssyk!!!! Og ikke kom med det der at det er typisk mannfolk:-)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Hehe...Du har vell fire gutter som kan pleie deg litt?!..
SinSin Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 ...jeg er her og ferie er et fremmedord i dette huset....jeg må holde sånne som dr.Yppert i livet med honning og te på senga, heldigvis bare to av dem foreløpig.....bestill time sier jeg bare..Men snart, snart er det ferie og da reiser jeg.-)
mammatilpia Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Forslag: Skriv ut en resept til deg selv og tilkall noen søte sykepleiere. God bedring Dr.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 jasså mammaentilpia....frekk også????? forresten synes det var mistenkelig mange spydige "liksomomtenksomme" frekkheter her...hmmmmm
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Nei jeg føler med deg! Ikke noe gøy og vær syk! du har nok fått den syka som går her i byen
mammatilpia Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har allerede innrømmet at jeg er frekk, men snill.
SinSin Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 Yppert: vi prøver jo bare å gjøre din dag bedre.....vet ikke om det er noen trøst, men her i huset er terskelen for å være veeeeldig syk bare rett og slett, alt over 37 grader... så ja du er virkelig dødssyk......syns det er tappert av deg at du faktisk tilbringer tiden din her altså, føler meg litt beæret som får dele det med deg. Når det er sagt så har jeg jo lenge skjønt at noe ikke var som det skulle, du har liksom vært litt hyggeligere enn vanlig, noen ganger har jeg blitt glad av å lese innleggene dine, og det er ikke bra......så jeg håper du blir frisk snart! God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå