bullebull&gullegull Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Han dro nordover på onsdag for å være hos familien i jula. Vi er ikke spesielt vant til å være borte fra hverandre mer enn en dag eller to. Det er første jul i nytt hus, og akkurat nå føles det bare stort og tomt med bare meg og pus inni. Er jo ikke akkurat mange av mine venner som sitter hjemme på en fredagskveld. Så har jeg prøvd å underholde meg selv med masse husarbeid, pepperkakebaking og i det hele tatt. Men med et kranglete bekken blir det mange lange pauser. Og da finner man ut hvor kjipt det er å være alene Er jaggu ikke moro å være alene nei... *syte syte syte syte*
En snupp - og en knert i magen Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Uff da, så kjedelig!! Blir han borte lenge? Min reiser på forskningsreise i 6 uker i februar og mars, men heldigvis kommer han hjem et par dager ca. hver tredje uke... Men det blir laaange uker mellom der...
bullebull&gullegull Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Han blir nå bare borte 11 dager. Men det er kaldt og glatt og ikke særlig fristende å være ute så blir mye innesitting og tv-titting. Også er det jo jul da. Er jo litt stusselig å skulle pynte treet alene, og kikke på alle julegavene alene. Skal heldigvis være masse hos foreldrene mine så jeg blir jo ikke helt alene så mye men. 6 uker er lenge ja! Selvom han kommer innom en gang i blandt så vet du liksom at han reiser igjen. Jeg vet hvordan du kommer til å ha det i allefall
En snupp - og en knert i magen Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Ja, 6 uker blir lenge, men som deg så kommer jeg til å være mye hjemme hos foreldrene mine. Også bor både søstern min og den ene fetteren min ikke langt unna, så jeg har jo selskap. Men det blir jo ikke det samme. Leiligheten blir så tom, liksom...
bullebull&gullegull Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2007 det verste er liksom den tida man pleier å ha sammen på kvelden. Når vi ligger på sofaen sammen og koser. Og når vi går og legger oss sammen og han tar på magen og sier natta baby... Det blir ikke det samme over telefonen. MEN så blir det vel kanskje så vanvittig mye bedre når han kommer tilbake og da! Når man virkelig har savnet noen og de plutselig er der igjen! Det gleder jeg meg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå