Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg sliter virkelig med maten for tiden. Jeg er ikke direkte kvalm, men klarer ikke tanken på å finne på middag eller å lage den... Utrolig mye spark og aktivitet i magen, og føler at alt blir skviset oppover. Til og med drikke sliter jeg med innimellom. Jeg kjenner på fingrene mine at jeg blir tynnere der...ringen min faller snart av. Selvfølgelig går jeg opp i vekt pga babyen, men liker ikke at jeg ikke får i meg mat... Frukt er det som går lettest i alle fall... Kjøtt er så og si umulig, fisk går lettere. Andre som sliter med dette nå?
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 jeg er i uke 33, og føler at jeg aldri er sulten lenger. Bare veeeldig tørst. har med meg vann overalt, hvis ikke så kreperer jeg:)
Lars'a Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Samme her. Er i uke 35 og har ikke vært sulten på en måned. Kan plutselig komme på at jeg ikke har spist på mange timer, og at jeg MÅ spise noe, men ikke fordi jeg har lyst på mat.... middag frister ikke i det hele tatt, skikkelig matlei.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Det samme her!! Har ikke lyst på noe...Det er godt med frukt, spes mandariner/appelsiner. Annet må jeg tvinge ned. MEN jeg er sykt tørst!!!!! Hele tiden, må ha vann. Står opp om natten for å drikke, hver time... Er det normalt? Er 36 uker på vei..
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Jeg er i uke 34 og har nesten doblet middagsporsjonene mine... Men jeg er ikke særlig glad i å lage maten lenger (det var jeg før!). Til de andre måltidene spiser jeg som før. Har "kun" gått opp 8 kg til nå, så det er mulig at babyen trenger mere mat nå i innspurten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå