En snupp - og en knert i magen Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har nettopp vært ute med jobben, og en deal med kelneren gjorde at jeg lurte alle Fikk en alkoholfri hvitvin jeg lenge tvile på om egentlig var alkoholfri, men fikk se flasken og ja, den er alkoholfri - Ebony Vale Chardonnay. Sjekket vinmonopolets nettsider nå og den er en del av fullsortimentet.
Gemini7 Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Takk for tipset!!!! Akkurat det jeg trengte
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Yes! Så er jeg på vei til polet og håper det er åpent:) Det er vel en hvit vin?? Noen som har tips til en god rødvin??? Savner så inderlig et glass rødvin, spesielt til julaften:) Men de jeg har smakt var helt fryktelig dårlige:(
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Jeg lurer også på om noen har en god rødvin å anbefale... Det er det eneste jeg savner i svangerskapet... Munkholm er ikke helt det samme liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå