Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg kommer ikke over det svaret du sendte i et innlegg her tidligere idag.... Har bare ledd og ledd over det.... Må le bare av å tenke på det!! :-D :-D Når jeg leste om familiegeiten så måtte jeg bare rope på lillebroren min, som også fikk lættis til de grader... Videre har jeg delt det med kjæresten min og alle jeg danser med.... Noen fikk lættis, andre er så dumme at de ikke skjønte humoren:D Det er seriøst det morsomste jeg har hørt OG lest noensinne!! Hahahaha... Kjøpte en geit til 150 kroner til 30 stykker til jul og kalte den familiegeiten, liksom!!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Må bare dytte for familiegeiten sin skyld;-D
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Hehe, gliste godt av den jeg også
lenej :o) Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 hehe, ja, vettu, vi har ledd mye av den vi og! hun blir ennå mobbet av det. for hun hadde akkurat gifta seg med onkeln min, og var første jula hennes i familien, og ville gjøre inntrykk, at hun ga seriøse gaver så... da kosta forresten den geita 100kr..! familiegeita... vi har internt "krangla" om hvem som eier hva, og tror nok halen er vår... :):)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Ante det ikke henne at det var litt snevert å kjøpe en geit til 100 kroner og gi den i gave til alle under fellesnavnet "familiegeiten"...? Jeg håper jeg kunne fått noe sånt til jul jeg og... :-D Skulle jeg ledd godt i åååår og daaag:D:D!! heldig du!
lenej :o) Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 vel, må jo understreke, at den halen, eller den delen vår, var til meg, mamma, pappa, søster, lillesøster og svigerbror.. det var 1 del da... urk, eg hadde sjemtes sånn at eg ikke hadde vist meg på noe familie-begivenheter etter det.. men ho va jo på sånn familietreff en sommer, og satt å fetla på mobiln, å fik ken ur-dårlig vits på sms, hos min fetter. så sa jo, "å, den er så dårlig".. så spurte ho om å få høre den.. leste den til ho (mannen som var senil, som sa jeg er sivil betjent, men kjærringa sa, nei, du er senil dement) å ho holdt jo på å kjikne av, den va jo sååå bra, å den måtte vi sende til ho!!! trur ho mangle noen antenna...
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Hahahha.... Det er by far en av de dårligste vitsene jeg har hørt og... Den damen virker jo IKKE stabil:D:D:D Har du flere historier? Jeg dævver!
lenej :o) Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 hehe..! ja, har maaange, kommer fra en stor familie da, hvor mange av dem er litt koko... :) men ikke eg nei!! :):) hehehe... men en ting er jo å gjøre seg dum, men en annen ting er jo å være heeelt blåst på ekte da.. man klarer lett å skille dem ut for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå