Silja FullFres McQueen Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Er så kjipt... Føles egentlig som vi er i februar, er helt feil å feire jul nå.. Det regner og blåser og er skikkelig surt.. Jeg vil ha snøøøø!! Og julestemning.. Hvem her har snø? Masse snø! Dit skal jeg hvertfall flytte til neste år!
Turid Laila Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Ikke snø, men det er hvitt her i alle fall. Frost overalt, på trærne og på bakken. Trærne er nydelige nå! Meldt snø i morgen i følge Radio Energy, så håper de har rett og ikke Tv2 Bor i Lier
☆Anonymia☆ Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 ja her er det 5 meter nysnø...=) not.. fy faen så jeg ønsker meg snø.. men kommer den ?? NEIDA... melt regn her til julaften.. ER SÅ SUR
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Bor i akershus og har ingen snø,, men vi har noe som er enda bedre nemlig fullt av frost på absolutt ALT! Det er helt nydelig utenfor
☆Anonymia☆ Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 ps: vi har også frost heldigvis.. men det blir borte før julaften..derfor nyter jeg den ikke.. %¤#¤#"#%&¤&%
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2007 Åhhh, det er fint! *sukk*
Honningmelon Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Her er det også masse frost. Veldig fint (østlandet). Men, det er jo meldt mildvær til julaften, så da blir det sikkert grønt :-(
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 kanskje vi rett og slett må flytte julen til februar neste år...... så er det litt mer håp om at himmelen rekke rå lage snø til oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå