Gå til innhold

Angående grav.test, er dette mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god venninne av meg har prøvd lenge å bli gravid nå. I går trodde hun at hun var gravid. Endelig! En dag før IKM, (er det ikke det det heter) og SVAK positiv grav. test. I dag tidlig når hun tok var det bare negativ igjen...og hun er selvfølgelig veldig lei seg...Går det an? At hun ikke var gravid allikevel? At den må være sterkt positiv skal det "telle"? hun har i tillegg vært kvalm hver dag en uke nå, men det kan jo være psykisk fordi hun ønsker det så sterkt....

Noen med erfaring med dette????

Takk hvis dere hjelper...;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gikk gjennom det samme selv for en og en halv uke siden.....egget festet seg for å så slippe taket igjen...nok til å gi utslag på graviditetstest før det slapp taket igjen....biokjemisk graviditet....:(

Skrevet

Nei egget kommer ut med neste menstruasjon....

Skrevet

Hvis jeg hadde vært henne hadde jeg ventet til ikm, kjøpt en digital cb...og tatt testen..den viser gravid eller ikke gravid...brutalt men da slipper man å tolke svake streker....og bli skuffet når de blir negative igjen...75% av de befruktede eggene fester seg aldri og kommer ut igjen ved neste mens...desverre....:(

Skrevet

Men hun har IKM i dag! Hun tok altså testen i går - en dag før, og den svar svak pos. I dag er den negativ....men kan den ha vært pos om hun ikke er gravid? Det synes jeg er rart.... Hun har ikke fått mensen enda, selv om den skulle vært i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...