Dina1 Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Fødte natta den 19 desember kl 03.00. Hadde termin den 23 des, men opplevde at mamma plutselig døde av hjerneslag å det satte nok fødselen igang tidligere. Merkelig følelse når død og liv går sånn over i hverandre, men klare heldigvis å kose meg masse med lillegutt som forøvrig skal hete Casper:) Han va 3418g og 49 cm- Hard fødsel med et døgn med regelmessige masrie uten at kroppen ville mer, men når det så tok laus så gikk det greit. Lystgass kommer bestandig til å være min beste venn:) Lykke til alle dåkker andre!! Ingenting kan sammenlignes:)
mimmitiltre Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Gratulerer med gutten:) !! Saa bra alt gikk bra!! Kondolerer med moren din!! Maa vaere rart som du sier naar liv og doed gaar haand i haand paa denne maaten!! Men naa har du en frisk liten gutt som trenger mamman sin:) Masse lykke til!!! klemmer fra
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 Gratulerer med gutten, og kondolerer med mamma. Håper du greier å kose deg med lillemann, på tross av det triste. Jeg er sikker på at mammaen din er skikkelig stolt og glad for dere der hun er nå God jul!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Gåde gratulerer og kondolerer! Utrolig trist med moren din. Det må være helt absurd å oppleve noe sånt opp i en fødsel... Føler med deg!!! Dere må kose dere masse med den lille gutten. Lykke til videre.
la_mia_vittoria Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Gratulerer så mye med lille Casper! :-) Trist at moren din døde, kondolerer så mye. Ønsker dere masse lykke til fremover og at dere får en fin jul med den lille babyen. Jeg opplevde også dødsfall i nærmeste familie nå for litt over en mnd siden, så merker at det har satt igang modningsprosessen litt tidligere. Gleder meg veldig til å få se den lille prinsen i magen snart! Klem til dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå