Gå til innhold

Hjelp meg ang graviditetstest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god venninne av meg har prøvd lenge å bli gravid nå. I går trodde hun at hun var gravid. Endelig! En dag før IKM, (er det ikke det det heter) og SVAK positiv grav. test. I dag tidlig når hun tok var det bare negativ igjen...og hun er selvfølgelig veldig lei seg...Går det an? At hun ikke var gravid allikevel? At den må være sterkt positiv skal det "telle"? hun har i tillegg vært kvalm hver dag en uke nå, men det kan jo være psykisk fordi hun ønsker det så sterkt....

Noen med erfaring med dette????

Takk hvis dere hjelper...;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan vere en såkalt kjemisk graviditet da..at man ønsker det så sterkt at kroppen produserer noe HCG..men jeg vet ikke..

virker nå litt rart..hva slags tester var d hun tok?

Skrevet

Det er jo som regel slik at en test sjeldenet er falks negativ. Men noen av disse billigtestene har jeg skjønt er litt tilfeldige...

Hun bør vel bare vente noen dager og ta en test til o gmensen ikke kommer.

Skrevet

Sjeldent FALSKT POSITIV skulle det være

Ønsker henne lykke til hvertfall og krysser fingrene :o)

Skrevet

Skjønner. Jeg hadde SVAK positiv dagen før IKM når jeg ble gravid. På IKM var den litt sterkere gravid. hun har ikke fått mensen selv om det er IKM i dag, så det er jo lov å håpe... Tror det er en sånn vanlig test man kjøper på apoteket. Jeg tror hun må ha vært gravid for å få svar pos på testen. Men det er rart at den ikke slår pos. ut i dag!? Og ingen mensen heller???

Skrevet

Jeg vil tro at hvis hun hadde en svak strek i går så er hun gravid, kanskje når hun testet i dag, så var urinen for "utvannet"..

er jo mange som har hatt positive tester hjemme, som har testet hos legen og fått negativ, men har vært gravid..

Skrevet

Ja det håper jeg virkelig, de har prødv så lenge nå... Uansett tenker jeg at svak pos = positiv! Og at om hun har "mistet" i løpet av det siste døgnet ville det uansett vært igjen gravid- stoff i urinen som ville gjort utslag og hun har jo ikke fått mensen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...