Gå til innhold

Flere enn meg som har trassete unger i hus???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir smårar av (straks) 4 åringen min, jeg. Han gjør ALT for å provosere meg virker det som. Og jaggu klarer han det og! Er skikkelig barnslig å diskutere med en på 4 år, men jeg klarer bare ikke å dy meg av og til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp... 6 åringen har vært trassig siden han lærte å feste blikket på mamma og pappa;=) Og søsteren på 2 lærer en masse små trasseknep av storebror!

Skrevet

Jaa.... bare at mi blir snart 2.... hu legger seg ned på gulvet og hyler når hu ikke får viljen sin :P

Skrevet

Haha, såpass, snulder :-) Ikke gidd å si han skal lære opp søstera si a... jeg har på følelsen at hun blir hakket verre...

Skrevet

Ja, hadde han enda gjort det så. Hadde vært bedre det :-) Er den svaringa tilbake og diskuteringa hans jeg får dilla av.

Skrevet

Vel ... hun er jo foreløpig temmelig søt der hun står med ryggen til og armene i kors og sier NEI... Men jeg vet at om ett år eller to så er det ikke like søtt nei....

Skrevet

Min er temmelig trass han å ja, er pinlig flaut innimellom når det skjer på kjøpesenter osv, og det skjer de gangene han ikke får vilja si, når han ikke får kjøre rulletrappen for ente gang eller være på lekebutikken mere feks.. Og hjemme er det når han ikek får lov til å få eller gjøre det han vil. Er på nippet til å bli smågal innimellom ja :P Min blir to i januar.

Skrevet

Og da hyler han ja når han ikke får vilja så og legger seg i gulvet og slår i gulvet :P Litt komsik å men ..

Skrevet

Jeg har ei her og, også er hun blitt så hyper,hehe, sprett rundt overalt fortiden, kunne tro at hun hun levde på kun sukker,men er nå god og..

Men hun er veldig flink til å prøve å dreie alt til at hun har bestemt det da og forhandle... siste gang var nå i kveld, hun har kusina på overnatting, og klokka ni var jeg nede og sa at de måtte rydde opp lekene og legge seg, (de legger seg til vanlig sju, så to timer ekstra er mer enn nok, før de blir skikkelig overtrøtt) Silje ble selvfølgelig sur, og etter mye om og men hadde hun funnet ut at førstkommende lørdag etter at vi kommer hjem fra syden (drar på søndag) så må kusina komme å sove igjen hos oss, ellers så ville hun ikke legge seg...

Skrevet

ja,jeg vet ikke jeg , hehe.. Ikke vært gjennom den enda :o Phu

Skrevet

*ønsker meg tilbake til den tida da ungen heller kastet seg i gulvet og hylte*

Skrevet

Mini går under navnet "mister nei" for tiden...

Jeg blir smårar...alt er nei, nei, nei. Og så er han fullstendig døv når jeg "irettesetter" han. Så han havner noen ganger på rommet iløpet av dagen:-)

Han blir 3 i februar:-)

Skrevet

Uff - varer det så lenge altså...her har jeg en 3-åring som har vært trassig i noen mnd...det er bare "nei, nei, nei" til alt og så sta at han skulle hatt en medalje;o/ Skal gjøre alt selv og vil det motsatte av hva vi ønsker hele tiden....slitsomt:o(

Skrevet

Trassete 3- åring og trassete 33-åring...

:oD

Skrevet

Tipper han på 33 er verst? ;-)

Skrevet

Vi har ei på 2 år som til tider er, vel, hva skal jeg si, litt sta?? Særlig etter en dag eller to hos besteforeldrene.

"Vil itte" er refrenget. Og jammen meg så prøver ikke lille hissigproppen å diskutere med meg også. Dvs hyle nei eller jo;) Legg til at hun er like morgengretten som meg, men likevel våkner før seks stort sett. Kaste klær er en dagligdags rutine... Egentlig er hun veldig flink til å kle på seg selv når jeg bare finner frem klærne til henne, men så plutselig får hun raptuser og skal bare gå i pysjen. Og da åpner hun døra og kaster klærne ut i gangen.

Ja, ja, jeg kan jo ikke akkurat regne med å få milde og rolige barn som alltid hører etter. De må jo arve noen egenskaper fra meg....

Skrevet

Hvor er du fra Kakeåndsen, som sier "itte"?

Skrevet

Har en på 26 mnd som er ekstremt trassig.

Jeg pleier bare la han hyle i vogna, om han ikke får det han vil. Hva annet kan man gjørde,da??? Ingenting nytter, så jeg later som jeg ikke hører det. Men andre folk hører OG ser jo det.... Og senest i går opplevde jeg at en gammel mann kom med en kommentar:

"Du skoilla gitt hain ris på rævva!"

Fatter meg ikke på folk. Fremmede folk som kommer med sånne kommentarer på butikken, når man bare prøver gjøre det beste man kan for en trassig unge..

Sa klart fra at man riser ikke en 2 åring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...