ny vestfold Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 dattern min kom bort til meg i går,ogsa jeg sal sage i de,og jeg skal skjære av deg hode sånn som pappa sa...etterpå så hn på meg med store øyne og sier mamma det går ikke ann å kjøpe nytt hode. datteren harikke mye kontakt med pappan sin,hr ikke vært helt alene med han på over 1år..jeg synes det var et brutalt utsagn av en på 4år.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 jeg hadde spurt xen om det var meg han skulle sage i flere deler. Hvis han bekrefter det hadde jeg anmeldt han for drapstrusler.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Altså, hun sa; Jeg skal sage i deg, og jeg skal skjære av deg hodet, sånn som pappa sa? Da tror jeg kanskje jeg ville fått jentungen til å utdype litt... Og hvis han faktisk har sagt noe slik til deres barn om deg ville jeg politianmeldt jævelskapet og sørget for at datteren din aldri må dra dit igjen.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 veel... nå sier unger mye rart da.. datteren min sa her om dagen: i helgen da jeg var hos pappa så kom det to slemme mennesker dit, en mann og en dame..og pappa slo de hardt i hodet med hammeren sin!! høhø!!!
ny vestfold Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2007 ja jent mi sa det men hun ville ikke snakkee mer om det,jeg har anmeldt eexen 2ganger for vold og voldtkte men sakene ble henlagt.jeg synes det erså fælt og se hvordan hun lider,stakkar liten som må ha disse truslene hengende overrr seg
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Sender du datteren din frivillig til denne mannen.. Hvis du vet han er voldlilg og har voldtatt???
ennaH Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Knerten min på tre forteller skrøner så det lyser av han. For eksempel at "I dag har alle de andre barna i barnehagen slått meg, og dytta meg i bakken og satt meg i fengsel". Det er ikke sant. Det er ikke gitt at det er sant i din datters tilfelle, heller. Jeg ville tatt en prat med eksen din, jeg, og spurt hva som ligger i dette.
børdi Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Ville fått henne til å utdype før jeg hadde gått drastisk til verks,, Unger sier mye rart, og de plukker opp enkelte ting fra f eks filmer, tv serier, tegnefilmer , nyheter osv... Jenta mi kommer stadig med rare utsagn og ting hun har tatt ut av tegnefilmer f eks,...
~sjiraff~ Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Hvorfor i all verden har han samvær? Regner med at barnevernet har vært inne i bildet her? Han bør jo tydeligvis ikke ha samvær uten tilsyn..
ny vestfold Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2007 datteren har kun sett pappan sin samen med sakkydige pga obsrvasjo
Northernlights Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 Du får ta det opp med de sakkyndige som har oppsyn. Så snart som mulig.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 Men om pappaen da har sagt dette burde jo sakkyndige ha observert dette?? Hvorfor spør du ikke henne??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå