Gå til innhold

Pappa stakk innom i sta

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fire-tiden i dag banket det på døren. Og det var faren min! Han mumlet lavt "her er julegavene..", også la han de innefør døra før han mumlet "det er en til..", så gikk han igjen. Da hentet jeg Marcus, tenkte at han kanskje ville hilse på. Men da han kom med den siste gaven sa han ingenting bare satte den rett innenfor døra, snudde og gikk.

Må innrømme at jeg trodde han hadde tenkt til i det minste prate litt med meg. Men ingenting :( Hilste ikke på minsten en gang.

Prøver så godt jeg kan å ikke bry meg, men klarte ikke la være å felle et par tårer etter han hadde dratt.. Skjønner ikke hvorfor han skal være så barnslig! Sambo er jo skikkelig pissed, har jo vært vitne til hvordan faren min har behandlet meg de siste årene.

Jaja, sånn kan det gå..

Skrevet innlegg her tidligere som omfatter dette for de spesielt interesserte.. http://www.dinbaby.com/forum/thread/136332459

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo du som kutta kontakten med han , så han trodde kanskje ikke du var så intr. i å småprate da? Ville sikkert bare få levert gavene og komme seg unna :s

Skrevet

i alle dager.. hvorfor i alle dager legger du ut alt dette om faren din?

Skrevet

Kan jo hende han hadde kommet inn om du hadde bedt han? Eller gjorde du det kanskje

Skrevet

Du har jo selv sagt til ham at du ikke ønsker kontakt? Så skjønner egentlig ikke.... Forstår du er lei fordi han ikke tar kontakt med barnebarnet sitt, men han er vel kanskje bare "redd" for å bli for knyttet til et lite barn som han vet han ikke kommer til å få ha så mye kontakt med?

Synes synd på pappaen din jeg, ut fra det innlegget du her henviser til (har ikke lest det andre)

Skrevet

Du er litt vanskelig å gjøre til lags tror jeg.. Det var jo du som kutta kontakten..

Hadde noen sagt til meg at de ikke ville ha mer kontakt med meg, så hadde ikke jeg heller stoppa for å chit-chatte... =P

Skrevet

Som det skrives er det jo du som har kuttet kontakten og da er det kansje ikke så rart at han var som han var.

Det positive var at dere fikk gaver fra et menneske som du ikke vil ha kontakt med.

Skrevet

får nesten litt vondt av pappan din oppi alt dette jeg..

selv om jeg skjønner deg også.

det er nok sånn som en over her sa,mulig han er redd for å knytte seg til minsten..

huff.

trasig situasjon mild..

klem til deg !!

Skrevet

Her var det jo kun snakk om å kutte kontakten om han ikke ba henne om unskyldning og ikke ville vise henne respekt. Virket jo ikke som han ville det da, det var jo hans valg. Syns dere er litt vel harde nå.......hadde selv grått om pappan min tilsynelatende ikke gjode en drit for å opprettholde kontakten med meg og barnet mitt.

Skrevet

enig gutsbeste..

såklart hadde jeg grått og blitt lei meg jeg også..

er jo utrolig trist når det er sånn..

Skrevet

Hei... får fryktelig vondt av deg når jeg leser dette. Har problemer med forholdet til min far selv, så jeg vet hvordan det er.

Men husk at menn er ganske korttenkte, hvis du sier du vil bryte kontakten. Tenker han kun på det, han tenker sannsynligvis ikke så langt at nå burde han be om unnskyldning og prøve å snakke med deg. Kommer nok litt ann på hvordan du formelerte dnår du skrev til han - kan være han ikke trodde han hadde noen valg.

Hva med å prøve å snakke med han igjen, forklare hvordan du føler det. Eller skrive et brev til han (er ofte mye lettere for å få sagt alt du vil si)

Ønsker deg en riktig god jul, det ordner seg sikkert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...