frøken blå Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Sammen får de dvd-en Berlinerpoplene. De har ønsket seg den så lenge. =) Så får mamma: semske-hanser 15 hvite spisebrikker å dekke bordet med sort pynteskjal smykke Så får pappa: skjorte betle jumper solbriller strømper (Hehe, "Daddy is cool" står det på de, men han ER det også) Ja, tror det var alt. Så har barna laget kalender til dem! Ikke lett å finne på noe til dem som "har alt". =)
WP-TLogPeanut Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Mamma og stefaren min fikk snapsglass og kaffekopper i en serie de samler på, og pappa fikk genser og kalender. Pappa fikk bl.a. et par av de Daddy is cool-sokkene til bursdagen i november
*Rutletutt* Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Mamma får en bok (Stieg Larssons siste) og et skjal. Pappa får en bok (han elsker historie, og spesielt krigshistorie - så jeg har kjøpt en sånn bok til han) og Bruce Springsteen-cd Så får begge en fotokalender fra ungene:o)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Min mor og far skal få bokhylle, men de får den ikke før i januar... Det var utsolgt på møbelbutikkene i området her... Så de får en konfekteske og en kalender med bilder av gullet til julaften.
Mille** Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Pappa får ingenting (velfortjent), men mamma og samboeren hennes får et kjempefint fotografbilde av jentene våre, såfremst det kommer før jul da. Litt trøbbel med posten visstnok... ;o\
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Pappa får iPod. Mamma får blomster og lykt på graven sin...
Blue Lady Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Begge får kalender med bilder av barna, maleri laget av Lucas og bilde av Mina. Mamma får i tillegg håndkrem fra body shop og 4 deler til serviset hun samler på. Pappa får en badevekt, han ønsket seg det altså )
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 mamma får scrapbook starkit pappa får gavekort sammen får de et forstørret bilde av kevin
nickoline og supermann Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 sammen får de bilde av sønnen hos fotograf mamma får bunadstøl til bunadsbeltet sitt pappa får tøffler og texaco kaffe avtale eller stilongs!
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 Mamma får morgenkåpe pappa får bok om fluefiske (den nye hobbyen hans) sammen får de kalender (scrapbook, kalender som jeg lager med bilder av alle 5 barnebarna) mamma her også bursdag på julaften, da får hu tunika, pologenser, serviettholder og servietter....
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 Mamma får masse jalla-smykker fra h&m, etter eget ønske. Stefaren min får stormberg vindtett jakke. Også får de bildekalender av sønnen min, + en liten hemmelig ting han har lagd i b.hagen.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. desember 2007 #13 Skrevet 21. desember 2007 De får spa-helg fra oss barna:) For at det skal gå, så er jeg barnevakt til lillesøster på 10 den helgen og mine brødre passer gården...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå