Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Han har skreket med varierende styrke i 15-20 min nå.. Han vil ikke falle til søvn.. ( han er akkurat fylt 2 år).. Han sov helt unormalt på dagen i dag.. Sikkert stuptrøtt etter barnehagen.. Og nå er han helt umulig.. Har vært inne hos han 2 ganger når han skriker som verst.. Ikke lyst til og gi han flaske heller.. Han har egentlig klart seg uten det i 3 uker nå.. "uff".. Falle til søvn da..
balsam Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 sender over noes sovepulver fra oss!!!! ********************************************************************
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Tror kanskje det hjalp.. Ble stille mens jeg skrev innlegget... hehehehe.... =)
Leah & Marcus & Tilda Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Hold ut litt til du dersom du vet han er tørr, mett og trett. Vi har vært for slappe med vår lille sjef i det siste og nå våkner han hver natt og skriker forsi han vil lese bok eller leke...
Nickeguri Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Høres jo ut som om han er overtrøtt og ikke finner roen. Men uansett er det nok ikke så lurt å ta ham opp av senga igjen. Kan du ikke prøve å roe ham ved å kose ham på ryggen, synge eller rett og slett bare være til stede?
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 kan ikke rett og slett være overtrøtt da ?? kan være vanskelige å få de til å roe seg da....
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har vært inne 2 ganger og koset med han.. men han har aldri klart og sovne med andre tilstede.. Men han har sovnet nå høres det ut som.. =))
☆Anonymia☆ Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 huff føler med deg.. nå er ikke min eldre enn 8 mnd da men han hadde en lik runde igår. fy søren,mamma hjertet mitt blødde for han.. gråt å gråt.. var tanna som kom opp idag.. er så vondt når de små driver på sånn ...=( men kjempe flott han sovna nå da,min sovna fint idag heldigvis =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå