Gå til innhold

Blir jo bare tull dette.. =( Men kan jo ikke ta han opp igjen.. ?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har skreket med varierende styrke i 15-20 min nå.. Han vil ikke falle til søvn.. ( han er akkurat fylt 2 år).. Han sov helt unormalt på dagen i dag.. Sikkert stuptrøtt etter barnehagen.. Og nå er han helt umulig.. Har vært inne hos han 2 ganger når han skriker som verst..

Ikke lyst til og gi han flaske heller.. Han har egentlig klart seg uten det i 3 uker nå.. "uff".. Falle til søvn da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sender over noes sovepulver fra oss!!!!

Skrevet

Tror kanskje det hjalp.. Ble stille mens jeg skrev innlegget... hehehehe.... =)

Skrevet

Hold ut litt til du dersom du vet han er tørr, mett og trett. Vi har vært for slappe med vår lille sjef i det siste og nå våkner han hver natt og skriker forsi han vil lese bok eller leke...

Skrevet

Høres jo ut som om han er overtrøtt og ikke finner roen. Men uansett er det nok ikke så lurt å ta ham opp av senga igjen. Kan du ikke prøve å roe ham ved å kose ham på ryggen, synge eller rett og slett bare være til stede?

Skrevet

kan ikke rett og slett være overtrøtt da ?? kan være vanskelige å få de til å roe seg da....

Skrevet

Jeg har vært inne 2 ganger og koset med han.. men han har aldri klart og sovne med andre tilstede.. Men han har sovnet nå høres det ut som.. =))

Skrevet

huff føler med deg..

nå er ikke min eldre enn 8 mnd da men han hadde en lik runde igår.

fy søren,mamma hjertet mitt blødde for han..

gråt å gråt..

var tanna som kom opp idag..

er så vondt når de små driver på sånn ...=(

men kjempe flott han sovna nå da,min sovna fint idag heldigvis =)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...