*Rutletutt* Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Tror nok tykkere grøt med mme og den cd`en med havlyder jeg fikk fra Merrily Tobarnsmamma gjør susen...(håper bare hun ikke våkner med en gang jeg trykker "lagre" nå da...) Herlighet, det er SÅ deilig altså, å faktisk ikke bruke hele kvelden på å få henne til å sovne - beste julegaven jeg kunne fått:o))))
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 ÅÅÅÅÅ Så glad jeg er på dine vegne nå! Og snuppas! GOD JUL Rutletutt;)
*Rutletutt* Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Ja, jeg håper bare det fortsetter....ellers blir jeg så skuffa at jeg vet ikke hva...har vært rimelig sliten de siste mnd, ja;o/ GOD JUL til deg også, vennen - kos deg med familien:o) Klem
Mille** Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Flinke lille Milla! Her har vi fått juniorsenga etter bestemora i hus, hun skal få sove i den i morgen, blir spennende! )
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Tusen takk;) Forstår deg så godt! Etter at Julia ble forkjøla forrige mnd har all den tiden vi har brukt på soverutiner gått vasken! Hun gråter hver gang vi legger henne, dag som natt og våkner ofte, men ikke i nærheten av det dere har vært gjennom altså!! Nå ser det endelig ut som om hun sover bedre og bedre! Håper iderlig at det varer for dere nå og at du får sovet masse i jula. Det fortjener du virkelig!! Og det må jo være deilig for lille Milla!! Kos dere videre!! Og nyyyyt kvelden!
*Rutletutt* Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2007 Jepp, er blitt flink jente nå;o) Spennende med ny seng, da - de blir plutselig så "store" plutselig, når de går fra sprinkel til vanlig seng...)
*Rutletutt* Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2007 Uff, ikke noe kjekt med sykdom og lite søvn - bra det ser ut til å gå bedre nå da - å bli fratatt søvnen er jo tortur;o/ Nå skal jeg dibbe, se på tv og lage bursdagskort til mammaen min som har bursdag i morgen - så får håpe hun sover godt i noen timer til:o)
Mille** Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Ja, det blir nesten litt vemodig å pakke den vekk, neste gang den skal skrues opp blir til et barnebarn! ;o) Lykke til videre med sovingen da, søvn er faktisk IKKE oppskrytt! )
En_av_hver Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Det en vel den beste overskriften jeg har sett i kveld!!!! Så deilig for dere da:-))))
*Rutletutt* Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2007 Takk for det - jeg er helt euforisk her...blir mer og mer gira for hvert minutt som går og hun fremdeles sover, he he:o)
*Rutletutt* Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. desember 2007 Nei, søvn er vel det som er minst oppskrytt i hele verden, he he:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå