ine85 - Stolt mamma! Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg som hadde håpet, hadde jo "alle" symptomene.. 8 dager over mens, gledet meg til å teste lille julaften, clearblue kom i posten og greier... Får se det på den positive siden.. jul nå, kan jo ta et glass rødvin og greier.. *trøste* dessuten blir det MYE sex nyttårsaften og 1jan. da har jeg ny EL..! hehe... Godt nyttår!
Tuttelure Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 kjipt da:( Kos deg i jula da:) og det går fort til neste mulighet heldigvis:)! tvitvi:)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Samme her. Var ikke feil av den følelsen i dag tidelig =( hyl... Jaja, da blir det kos i juletiden med litt vin, og myeee god sex neste mnd... Men for en skuff.... Hadde masse symptomer, men har influensa da så sikkert det. Til og med samboeren min ble skuffet denne gangen. men sånn er det. Det skjer når det er meningen =) GOD JUL TIL AAALLEEE!!!!
Puppesnuppa Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Og samme her... Tar det ikke så tungt. Blir mye kos i julen på både den ene og den andre måten Vi kommer sterkere tilbake neste runde. Er da på 3pp. Brukte 8pp forrige gang, så jeg regner med at denne også tar litteranne tid. GOD PUL(jeg mener JUL hehe)
*anki * Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Samme her...blod idag tidlig... Kjøpte meg test igår som skulle brukes julaften. Men vi får kose oss her inne på sidene ei lita stund til da...
*Lykkeliten* Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Har også ikm imårra, den kommer sikkert.. Har en følelse av det.. men det gjelder å ha god tålmodighet! =) noe jeg sliter med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå