Gå til innhold

Joda..DER kom tante rød... :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som hadde håpet, hadde jo "alle" symptomene.. 8 dager over mens, gledet meg til å teste lille julaften, clearblue kom i posten og greier... Får se det på den positive siden.. jul nå, kan jo ta et glass rødvin og greier.. *trøste*

dessuten blir det MYE sex nyttårsaften og 1jan. da har jeg ny EL..! hehe... Godt nyttår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjipt da:( Kos deg i jula da:) og det går fort til neste mulighet heldigvis:)! tvitvi:)

 

Skrevet

Samme her. Var ikke feil av den følelsen i dag tidelig =( hyl... Jaja, da blir det kos i juletiden med litt vin, og myeee god sex neste mnd... Men for en skuff.... Hadde masse symptomer, men har influensa da så sikkert det. Til og med samboeren min ble skuffet denne gangen. men sånn er det. Det skjer når det er meningen =) GOD JUL TIL AAALLEEE!!!!

Skrevet

Og samme her...

Tar det ikke så tungt. Blir mye kos i julen på både den ene og den andre måten ;)

Vi kommer sterkere tilbake neste runde. Er da på 3pp.

Brukte 8pp forrige gang, så jeg regner med at denne også tar litteranne tid.

 

GOD PUL(jeg mener JUL hehe)

Skrevet

Samme her...blod idag tidlig... Kjøpte meg test igår som skulle brukes julaften. Men vi får kose oss her inne på sidene ei lita stund til da...

Skrevet

Har også ikm imårra, den kommer sikkert..:( Har en følelse av det.. men det gjelder å ha god tålmodighet! =) noe jeg sliter med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...