♥Prinzessin♥ Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Har nettopp funnet ut at det han ønsket seg aller mest, og som jeg hadde bestilt fra utlandet, ikke ble sendt før nå nylig. Så det kommer aldri i verden frem til jul. :-( Trenger derfor en flott julegave å gi ham. Har kjøpt to "medium fine" julegaver, men trenger en litt større en - og gjerne spennende! :-) * Han liker ikke parfymer * Han bruker ikke smykker (fordi han bruker det jeg ga ham ifjor) * Han har fått klær fra meg altfor mange ganger før * Han er ingen lesehest Vri hjernen for meg, er dere snille!
Groosalugg Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hva med gavekort på kino eller restaurant, så kan dere gå ut sammen i mellomjula?
~sjiraff~ Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Hvorfor ikke bare gi han et bilde av det du har bestilt og skrive et kort om at det dessverre ikke kommer frem før etter jul?
kompemor Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Min kjære ønsker seg klippekort på kjappiser. Han er også en sånn vrien mann som har alt han trenger og kjøper alt det han ønsker seg. Ellers skal jeg og min søster spleise på gaverkort hvor jeg spanderer en middag på oss to og min søster bidrar med å passe barna den aktuelle kvelden. + noen mindre kreative påfunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå