Gå til innhold

Det fineste guttenavnet som finnes


*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· *

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alexander:)

Skrevet

Johannes..

 

Eller Karsten da så klart..

Skrevet

Akkurat nå er det Samuel!:)

Skrevet

Vanskelig å si, men er er mine favoritter!

 

Didrik

Sindre

Jonas

Ferdinand

Linus

 

 

Lista er lang, men de jeg kom på i farta.

Skrevet

Stephan, som min sønn heter. Ellers liker jeg Felix, Emrik og Max.

Skrevet

Kan ikke si ett, men har en liten liste...:-)

 

Eirik

Atle

Håkon

Jonas

Isak

Skrevet

Mange fine guttenavn..........

 

Andreas er det fineste....

Skrevet

Argh... der kom favorittnavnet til meg og sambo for første gang opp her inne... :-( håper ikke det blir et poppisnavn etterhvert, vil ha det for oss selv... :-)

Men mitt favorittnavn utenom det er JOHANNES! :-) (men det er ikke sambo enig i...)

Skrevet

Leander og Elias:)

Skrevet

Sondre

Eirik

Jonas

Nikolai

Jostein (fint på grunn av assosiasjoner)

 

Lista mi var klar, men ut kom ei jente. Så då måtte samboer bestemme navn.

Skrevet

Jeg synes Ask er et utrolig flott guttenavn jeg da:).. Men sambo er ikke helt enig;)..

Jeg fikk uansett ei jente, og der var vi heldigvis enige ang navnet:)

Skrevet

Så enig så enig med Smiler når jeg er her =)

Skrevet

Kasper seff ;)

 

Etter det kommer:

 

Oliver

Jonas

Johannes

Noah

 

 

Skrevet

Hvis det var Leander eller Torjus du mente, Marie 1978, så er jo begge de navnene allerede ganske poppis. I hvert fall i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...