Gå til innhold

Eggløsnings-slim?? Lukt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kas lukt har eggløsnings-slim? (guuud for et spm..) =) Har nå utflod/slim som lukter annerledes..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke merket noe spesiell lukt, men jeg vet når jeg har el pga mengden slim/utflod.. :/ heh, ikke særlig delikat men det gir meg iallefall en pekepinn..

Skrevet

Jeg har heller aldri lagt merke til noe spesiell lukt...men kan jo hende du har fått en bakterie infeksjon..det kan lukte vondt og utfloden blir gjerne fra grålig til rødlig og lukter sterkt..

les om bakteriell vaginose...ganske vanlig blant oss damer...

Skrevet

Faktisk i akkurat samme situasjonen nå selv jeg! Merker at konsistensen (uff, ekle detaljer) og tidspunktet stemmer bra, men d er en litt annen lukt på d.. Ikke noen sterk lukt, men bare annen. Er blankt og ingen tegn på noe soppinfeksjon eller lignende. Men kan jo alltids sjekke opp bakteriell vaginose om dette ikke er el-slim :)

Skrevet

Nå er det mange år siden jeg hadde bakteriell vaginose sist gang...men slimet var blankt i begynnelsen husket jeg og luktet ikke så mye, så ble det mer og mer misfarget...og mer og mer lukt...

Du kan selv teste om dette er bakteriell vaginose ved å blande sæd og denne blanke væsken...hvis det kommer en rekelukt når du blander det, er det bv og hvis ikke så er det jo ikke no mer å tenke....:)

Håper det bare er el-slim:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...