EtMirakel Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Hørt den skal være bra, noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 desverre INGENTING som hjelper mot strekkmerker.Det er underhuden som sprekker.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Jeg sverga til spenol i mitt første svangerskap,fikk to små merker som jeg ikke har plagdes med i ettertid,denne gangen har jeg nesten ikke smurt meg(utrolig hvor lite tid man har til seg selv med en toåring å springe etter hehe)og nå ser jeg ikke ut,MASSE merker over hele magen...sukk...så jeg har tro på spenol men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå