Lill med stor mage (høygravid) Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 spise fenalår når jeg har fryst det i to dager???det er oppkuttede skiver da så ikke et helt et:)
Lill med stor mage (høygravid) Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 ja vet har kjøpt og lagt inn i frysa men vet ikke om jeg tør mange som sier at listeria bakterian ikke dør om enn fryser det... hva stemmer??
<3 qleopatrice <3 Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har forstått det sånn at de dør ved frysing... men er ikke sikker.. Jeg hadde tatt sjansen på å spise litt hvertfall..
bullebull&gullegull Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Fant dette på nettet fra veterinærhøyskolen. Listeria bakterien vokser ikke i fryst mat men dør heller ikke. Et alminnelig friskt menneske tåler ganske mye listeria før en blir syk. Men gamle, syke, barn og gravide trenger ikke mer enn 100 bakterier før det kan gi symptomer... Så beklager jenter, hvis dere vil være helt på den sikre siden ville jeg ikke spist.
ja08 Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Huff...det ligger et fenalår i kjøleboden, som samboeren min handlet inn igår. Den kommer jeg til å tenke på hele jula. Konjakken og annet fy fy for gravide frister ikke på samme måten. Det er det fenalåret jeg VIL HA...sukk...men jeg skal ikke røre det. Får heller glede meg over pinnekjøttet på julaften, marsipangrisen og annet godt.
Lill med stor mage (høygravid) Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2007 skal søren meg spørre legen elle jordmora når jeg skal der...........vil haa!!!urettferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå