Gå til innhold

kan jeg eller kan jeg ikke???

Lill med stor mage (høygravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

spise fenalår når jeg har fryst det i to dager???det er oppkuttede skiver da så ikke et helt et:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja....mmmm det er så godt!!

Skrevet

ja vet har kjøpt og lagt inn i frysa men vet ikke om jeg tør mange som sier at listeria bakterian ikke dør om enn fryser det...:( hva stemmer??

Skrevet

Jeg har forstått det sånn at de dør ved frysing... men er ikke sikker..

Jeg hadde tatt sjansen på å spise litt hvertfall..

Skrevet

Fant dette på nettet fra veterinærhøyskolen. Listeria bakterien vokser ikke i fryst mat men dør heller ikke. Et alminnelig friskt menneske tåler ganske mye listeria før en blir syk. Men gamle, syke, barn og gravide trenger ikke mer enn 100 bakterier før det kan gi symptomer... Så beklager jenter, hvis dere vil være helt på den sikre siden ville jeg ikke spist.

Skrevet

Huff...det ligger et fenalår i kjøleboden, som samboeren min handlet inn igår. Den kommer jeg til å tenke på hele jula. Konjakken og annet fy fy for gravide frister ikke på samme måten. Det er det fenalåret jeg VIL HA...sukk...men jeg skal ikke røre det. Får heller glede meg over pinnekjøttet på julaften, marsipangrisen og annet godt.

Skrevet

skal søren meg spørre legen elle jordmora når jeg skal der...........vil haa!!!urettferdig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...