durdei Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Har to barn på 2 og 5,5 men husker ikke helt dette igjen. Skal ha mens førstkommende onsdag. Har nå siden mandag hatt ekstrem kvalme om morgenen. Natt til mandag kastet jeg opp og hadde diare fire ganger. Etter det har jeg som sagt vært veldig kvalm. Er veldig opp og ned i humør og tåler lite. Har hele uken hatt løs mage - ikke diare - og hatt oppblåst mage. Kan symptomene komme så tidlig som nå?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Jeg er nå 6+0 og har kastet opp siden uke 3.. Hadde siste mens 9 november (eller rettere sagt siste sa) og har kastet opp siden 2 desember. Etter FF charten startet jeg da å kaste opp 5 dager etter eggløsning. Så ja, etter min erfaring kan symptomene komme så tidlig :-) Er ikke tvil her!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Jeg er gravid og har de samme symptomene som deg. Har hatt det i 2 uker nå. Er kvalm 24-timer i døgnet, ekstremt oppblåst, masse diare og luft i magen. Legen ble litt usikker på om det kun var sv.skaps plager, hadde crp på 9 og det er ikke tegn på infeksjon. Var hos legen igjen i går og crp har økt en del, så mest sannsynlig er det det mageviruset som går nå i tillegg til sv.skaps plager. De magevirusene som går nå kan vare i 2 uker, så mulig det er det du har fått. Får håpe du er gravid også, da : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå