Gå til innhold

Hvor lenge har babyen din ligget med hodet ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 28 uker og min har ligger siden uke 24. Dette bekymrer meg litt, da mine to første surra rundt opptil termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt har lagt i hodeleie siden ca uke 26,er nå i 32 så e håper han ikke snur seg.

Skrevet

Snuppa mi har ligget ned med hodet siden uke 26, er i uke 36 nå

Skrevet

Var på ul i uke 28, og da den med hode ned, og idag kunne jordmor nesten bekrefte at den hadde festet seg med hode ned! Men kunne bare nesten bekrefte... jaja, vet at den ligger med hode ned, men det finnes altså mulighet for at den kan snu seg.... en eller annen vei... Er idag i uke 37

Skrevet

Akkurat hvor lenge er vanskelig å si, men på kontrollen i uke 27 lå den i alle fall med hodet ned, og det var til og med festet. Er nå i uke 38.

Skrevet

Her var babyen i hodeleie fra hvertfall uke 28. Er i uke 38 nå, snart 39.. :)

Skrevet

Er i uke 38, og min baby er en "svømmer". På kontrollen i dag lå hun med hodet ned, men det er høyt oppe og ikke festet i det hele tatt. For to uker siden var det seteleie, og magen endrer stadig form og fasong. Så hun vimser litt rundt;-)

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Min har hvertfall ligget med hodet ned siden uke 29, men sannsynligvis lengre enn det også. Er nå i uke 34. Jeg spurte jordmor om jeg nå er sikret en hode-først-fødsel, men den kan fremdeles ta seg noen runder inne i magen sa hun, så lenge hodet ikke er festet (er 2.gangs)

Skrevet

Jordmor har ikke sagt noenting om dette til meg så jeg vet ikke jeg..men det sparker både høyt og lavt. Må spørre neste kontroll, har ikke tenkt på dette engang...

Skrevet

hodet ned i uke 36, og festet seg i uke 39/40

Skrevet

I alle fall siden uke 28. Var på kontroll i går (37+2) og da mente legen at hun var festet, men ettersom jeg er flergangsfødene kan hun evt. finne på å poppe opp igjen, men neppe sannsynlig at hun snur seg nå.

Skrevet

Babyen min festa seg i uke 35...glad for det gitt=))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...