Mor di! Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har framkalt et bilde av den avdøde, kjære hunden til farmora mi. Dette var hennes øyensten, og hun har aldri vært noe flink til å ta bilde, så jeg tror jeg er den eneste som har bilde av han. Riktignok er han den styggeste hunden jeg noen sinne har sett, men vet det kommer til å bli den fineste gaven hun får =) Syns hun ikke skal feire jul med oss i år slik jeg får sett reaksjonen...hehe..
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Her er det traktoren til 2-åringen og nintendoen til jenta som vi gleder oss til. Og til fotobøkene til familien, det skal bli spennende
nickoline og supermann Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Fotografbildet av sønnen min til foreldrene mine. ellers også barnehagebildene farfar og oldeforeldre har fått.
Love my kidz Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Monopolspillet med bankterminal til samboeren min hehe. Det har klødd i fingrene hans i hele høst etter å ha det spillet, men han har ingen anelse om at jeg har kjøpt det ;-)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 bhg bilde og fotavtrykket til snuppa i de fine rammen kjøpt hos LOTP som momo, mimi og beste skal få
cheni Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Thomastogbane til gutten min på to år, og fotoapparat til jenta mi på 11.
FrøkenSprøken Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Sko, bukse, skjorte og genser til min kjære. Han kommer til å bli sååååå fin når vi skal ut 2. juledag :-D Vet han har ønsket seg nye sko i hele høst, så håpedr han blir glad da. Ble en ganske dyr gave, for han er ikke så vant med å få dyre gaver fra femilien sin. (Syntes 500 kr var veeeldig mye av sin mor) Bare håper at ikke svigers synes det blir for mye da... For jeg "utkonkurerer" jo de ganske heftig...
balsam Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 det store flotte stellebordet snuppa skal få til "bebien" sin=)=) kan nesten ikke vente jeg!!!
*Rutletutt* Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Playmo sjørøverskipet som gutten på 3 år skal få av oss - da tror jeg han blir glad;o) Ellers gleder jeg meg faktisk til mamma skal åpne pappa sin gave - jeg som ordnet den for han og det er noe jeg vet hun ønsker seg veldig;o)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Her er det fotokalenderen som skal gis til besteforeldre og oldemor:)
WP-TLogPeanut Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 Gleder meg mest til å se åssen tuppa reagerer når hun får babyborn
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #13 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har jo alt gitt det jeg da; begge gutta mine har fått laptop. Men selve julaften gleder jeg meg til å gi følgende; - bowlingsko til svogeren min med downs. Det har han ønsket seg lenge. - iPod til både pappa og mannen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå