lille meg.. Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 eller er jeg urimelig og hormonell???(også kalt gravid;-)) Kom på butikken i dag,har en på snart to,som egentlig er veldi lett å ha med seg,men som blir veldi glad når det er ledig "bilvogn",disse er jo ofte opptatt..MEN har sjekket og di er jo merket med kilo-alder- og også høyde-er utrulig mange som bruker disse vognene,både med store barn og uten barn,synes det er dårlig gjort jeg...Idag var det to gutter som for rundt alene og sprang(!)rundt med en slik vogn,ene hadde krøka seg inni og andre trilla(regner disse rundt 7-9 år)-hvor er foreldrene???og burde ikke betjeninga iallfall irrettesatt de??nå skulle ikk evi handle så mye i dag men hadde det vært storhandel,tror jeg nok jeg ville bedt om denne vogna.er jeg ei skikkelig ugle?????noen andre som reagere på slike ting?(f.eks skjer jo det samme hele tiden med handlevogn med babystolene også--og babystoler på kafeer..)
EnUndreneMor Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 jeg hadde sagt i fra om jeg trengte den, men hvis det ikke angår meg driter jeg som regel i ting.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå