Gå til innhold

Dette blir en tragisk jul.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far som er "treningsnarkoman" og den sunneste personen jeg vet om, fikk en diagnose som lyn fra klar himmel før helgen. Kreft med spredning 3 plasser, rett på cellegift i neste uke.......

Livet er urettferdig..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:( så trist, håper det går bra med han etterhvert, uff:( triste nyheter
Skrevet

Uff, det var trist!!! Håper cellegiften "tar det", slik at inngangen til 2009 blir bedre-!

Tenk positive tanker, bruk positive ord, gjør positive handlinger - og det positive gror!

Skrevet

Stor klem til deg! Hentet selv min nyopererte mor julen 2000 på sykehuset. Ble en rar jul ja......husker det som det var i går.

Skrevet

Det blir nok en anderledes jul for dere i år....

Livet er urettferdig det er jeg enig i. Det er alltid de beste som går først. Min gode venn og kollega døde av kreft 60 år gammel i høst. Julaften skal sønnen min ha på bunaden hun strikket på til det siste. Det blir rart, men også litt koselig. Jeg kan se den snille dama i de små strikkeplaggene som var rene kunstverkene..........

Får håpe de har funnet det tidlig og at han snart blir frisk. De er så flinke nå. Dette går nok bra skal du se.

ta godt vare på hverandre i høytiden!!!!

Skrevet

Huff, det er litt av en bekjed å få. Også like før jul... håper cellegiften tar knekken på kreften, og at han blir frisk.

Skrevet

Huff, føler med deg, dere har det nok ikke lett nå, og det er ikke noe bedre at en får vite sånn rett oppi jula. Tanta mi fikk vite at hun hadde kreft på lillejulaften for noen år siden, og det ble en veldig rar jul..

Livet er og skal tydeligvis ikke være lett, er altfor mye kreft rundt...

Vil bare gi deg en kjempe stor klem..

Klemmer fra

Skrevet

Uff, så utrolig trist:o( Tenkte med en gang på min egen pappa når jeg leste innlegget, for han er akkurat som pappaen din, benemama...hadde blitt helt knust om noe sånt hadde skjedd med ham - sender deg en stoooor klem og krysser fingerene for at han blir kvitt det.

Skrevet

Sender en klem...skjønner det der må være veldig tøft =o(

Skrevet

Vi fikk samme beskjed ang mamma rett etter jul for snart to år siden. I vår døde hun, og dette blir første jul uten henne. 3 måneder etter hun døde fødte jeg hennes barnebarn. 2007 ble et år fullt av kontraster.

Livet er kort, ta vare på hverandre i julen.

Skrevet

Er i samme situasjon som deg nå, fikk vite det i går. Min far har heller aldri vært syk før, så dette er helt forferdelige greier.

Kan jeg spørre hvordan du tar dette?

Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal takle det, er helt kaos oppi hodet mitt.. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme gjennom denne jula..

Klem til deg:)

Skrevet

huff, det var trist ja

god juleklem til deg...

Skrevet

Huff, for en tøff beskjed å få. Føler veldig med deg, har vært i samme situasjon.

Legene er veeeldig flinke idag, så gi ikke opp håpet. Jeg kjenner til så mange tilfeller hvor det går bra. Utrolig hva legene kan helbrede idag.

Det er lov å føle alt mulig rart, det er helt naturlig. Når håpløsheten har lagt seg kommer motet og styrken du trenger videre.

Ikke mist håpet, så lenge det er liv er det håp. Hadde ikke legene trodd det var håp hadde han ikke fått tilbud om hjelp.

Masse masse klemmer fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...