Twintipp og himmelblå Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 De har hatt en hund i mange år.... Og den er også blitt bestekameraten til Theodor. Han er nesten hver dag inne og leker med A. Han var som barnet dems. Den har vært syk de siste dagene, tarmbetennelse. Da han fortsatt ikke hadde spist på 6 dagen idag dro de tilbake til dyrlegen med ham.. Han skulle være der på observasjon i dag... Så ringte de nå istad og sa at han hadde kreft i leveren og at de måtte komme å ta farvel, for de måtte avlive han... *snufs* Stakkar gamle naboen min, ringte på døra her og bare gråt stakkars... Gå inn til henne etterpå da, når mannen kommer hjem. Verste er at jeg er lei meg sjæl jeg. Kan ikke forestille meg hvordan hun har det.. Man blir jaggu glad i de dyra....
LizzyG Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Huff, det var trist. Men nå har jo ikke hunden vondt noe mer, og det er trøst da. Naboen min avlivde ikke hunden siden før den ikke orka å gå ut mer, og den bare datt om på gårdsplassen, men måtte til dyrlegen for å avlives. Er ikke noe koselig når det går for langt heller. Gå å trøst naboen din du.
Tante Sofie # Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Stakkars, da vi mista hunden vår gråt vi begge i 3 dager, klarte ikke gå ut eller ta telefonen, følte oss helt ødelagt (måtte avlive ham, pga han ble syk). Uff, det er grusomt...
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Uff stakkars mann Ikke noe moro når man må ta farvel med dyra nei Du må slette litt på pm`ene dine
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2007 Ja, synes utrolig synd på hun og dem:( Wivi: Slettet nu:)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Å nå står tårene i øya på meg! Jeg avlivde min elskede gutt forrige tirsdag!!! Han var ved min side gjennom 10 år!! Det er helt vanvittig grusomt! Så jeg vet hvordan din nabo har det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå